sobota 4. května 2013

Nekonečné vyplňování

Už jsou to skoro dva měsíce, co jsem začala vyplňovat přihlášku. Hrůza. Proč se s tím tak patlám?!

Nicméně. Současný stav je následující. Papírovou přihlášku mám vyplněnou celou. On-line část téměř taky. Čekám až se mi vrátí formulář s referencí na děti od jednoho pána, neustále si lámu hlavu s tím, komu dám napsat referenci charakterovou (vážně netuším), sbírám fotky s dětmi do profilu, přemýšlím jak natočit video a co napsat do dopisu pro hostitelskou rodinu. Taky mi ještě chybí lékařská zpráva a výpis z trestního rejstříku, ale to je snad to nejmenší. 

Zavázala jsem se ale, že se na to konečně pořádně vrhnu a do konce tohoto měsíce (maximálně!!!) si sjednám další schůzku v SA a vše budu mít připravené. Pokud chci ke konci září odletět, nemůžu to dál protahovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat