úterý 16. července 2013

Jak jsem porušila pravidla...


Tááákže. Asi takto:

Zůstávám u IE (zatím). Po pár vyměněných e-mailech se Zuzkou a nulovym progresu,
jsem se rozhodla napsat do Ameriky osobně. Dnes jsem zjistila, že se to nesmí a příště
už to nemám dělat. Stane se. Tak nějak jsem ne úplně mile vyjádřila, že se mi situace nelíbí (teď
je mi to trošku líto, ale o tom později) a že uvažuju o jiné agentuře. To vše s předpokladem,
že se třeba začnou víc snažit. Čekala jsem 30 hodina  žádná odpověď. Napsala jsem teda
opět Zuzce něco v tom smyslu, že se mi nelíbí jak na mě IE kašle a ani neodepíše.

No... včera v noci mi přišel mail od Viktorie z IE. Bože tak milej, že jsem se nestačila divit.
Omluvy, rady, připomínky. Dostala jsem od ní několik vážně dobrejch typů, i když ona
vůbec neni konkrétní osoba, která má tohle řešit. Takže jsem dnes zapracovala
na passportu, (nedokážete si představit jakou radost mi udělalo, když mi do nebes vychválila
video - představa, že ho budu muset točit znova mě dostávala do kolen) trošku se vylepšila
v očích božích (rozuměj očích host rodin) a včera na rychlovku získala další referenci.
Dnes kolem čtvrté jsme ji zanesli do SA a slečna musela vzít do ruky telefon sotva co za náma
zaklaply dveře. Hned byla ověřená. Teď jen čekám až se zobrazí v profilu a IE mi schválí
dnešní úpravy.  Příští týden asi ještě dodám jednu referenci na starší děti a to je tak max co
pro sebe můžu udělat.

Dál mi prosím držte palce a já Vás budu na oplátku držet v obraze. Děkuju že tohle prožíváte
semnou, vidět na statistikách 1000 návštěv jen za tenhle měsíc mě těší. Doufám, že se věci
co nejdříve pohnou a budu mít možnost dělit se s Vámi o trošku zajímavější příběhy. =)

P.S. Jsem vyčerpaná a jesli píšu úplný blbosti tak sorry! =D

Žádné komentáře:

Okomentovat