sobota 10. srpna 2013

První skype! Atlanta...

Ó - MŮJ - BOŽE!
=D

Teda to byl nářez! Hovor trval hodinu!! Ale uteklo to strašně rychle. Skype video sice stávkovalo,
takže po minutě pokusů jsme pokračovali bez něj, ale i tak to bylo fajn. Nebylo nic čemu bych
nerozuměla (sama se divim) a snad ani já jsem nemlela úplný blbosti. Pořád jsme se něčemu smáli,
máme na spoustu věcí stejnej názor a je fakt milá.

Je mi dost sympatický, že sice byla vychovaná v USA (Florida), ale pochází z Polska, takže
rodiče jsou evropani a ona neni ten typickej americkej debil. -pardon- A z jejího vyprávění jsem
pochopila, že děti vede stejnou cestou. Doslova se omlouvala, že malá (opakuju 1,5 roku) jestě
neumí sama chodit na záchod, ale že se fakt snažej. To jen tak pro srovnání s holkama co řikaj,
že jejich host kids nosej plínu v 8, nebo i 12 letech... ;)

Nicholas bude od 8 do 3 ve škole, takže bych se většinu času starala jen o Olivii. Jako Au Pair
máme hranici 10 hodin práce denně, podle ní je 8 max, takže někdy bych začínala v 7 a končila ve 3,
jindy třeba v 9 a končila v 5. Nabídla mi k dispozici auto, poslala adresu, mapku města, hromadnou
dopravu etc.

Povídali jsme si opravdu o všem. Vůbec neřešila že nejim maso, ani moje tetování, ani dress code
se kterym mělo pár holek už taky problém, ptala sem se jí na večerku apod., což se zasmála
a řekla že sem dospělá a nebude se ke mě chovat jako k dalšímu dítěti. Že chce jen vědět že
jsem ok a nabídla mi taky, že pokud nebudu chtít jezdit do centra autem kvůli alkoholu a tak,
že mě klidně odvezou na nádraží apod. pokud budu potřebovat.Dokonce mi popsala město
a sousedství tak, že se mi opravdu začalo líbit. =)

Co se týče odletu, byla by OK s koncem září, kdy by to pro mě bylo nejlepší. Nejsou teď prý
v kontaktu s nikým jiným a líbim se jí. Takže se poradí s manželem, kterej semnou taky bude
určitě chtít mluvit a uvidí se. Musim to všechno vstřebat. Napsala bych toho víc, ale
jsem ještě trošku vykulená z toho. =D

Poslala mi odkaz na stránku realitky kde koupili dům, takže jsem ho viděla. To je neuvěřitelný!
Jak z americkýho hororu. Cihlovej klasickej dům a okolo takovej...les. No neni to les, ale vypadá
to tak. I interiér je fakt pěknej. Neni to nic novýho ani moderního, je to prostě perfektní! =)

5 komentářů: