úterý 4. března 2014

Týden v ráji: Nassau, Balmoral Island a cesta zpět


Poslední zastávka na naší cestě byl ostrov New Providence s hlavním městem Nassau, kde nás vyložili. Google říká, že na tomhle ostrově žije 70% celé populace Baham. A bylo to znát. Žádná "opuštěná pláž" jako předtím, ale regulérní město. Tady jsme taky měly naplánované naše slavné plavání s delfíny. Jelikož jsme ale přijeli brzo ráno, měli jsme několik hodin času. Vydaly jsem se teda prozkoumat, jak to v takových tropech vypadá. Prolezly jsme snad všechny suvenýr shopy a obrovskou tržnici - teda mini část z ní, protože to bylo pořád to samý a všichni vyžadovali pozornost trošku víc než bylo příjemné...




Z místa kde jsme snídaly :)






Páve? <3




Pak jsme se všichni sešli před lodí a rozebrali si nás podle excursions, které jsme si koupili. Naší skupinu naložili na dvoupatrovou loďku a vydali jsme se na cca 30 minut vzdálený Balmoral Island...


Jeli jsme kolem slavného Atlantis, kde má Michael Jacksons svůj apartmán a jedna noc v něm stojí 25 000 dolarů. Nejlevnější pokoj prý 4 000 dolarů...





Na ostrově si nás převzali místní, dostali jsme krátkou instruktáž a šlo se do vody.


Naše Fiona

  Byl to krásnej, i když krátkej zážitek. Nevím teda proč se tomu řiká "Swimming", protože ve skutečnosti se snažíš ustát vlny, delfína si hladíš, koukáš na jeho triky z blízka a uděláš si s nim pár fotek...ale i tak. :)



Trošku Jsem bojovala se scannerem, tak se omlouvam za kvalitu! :D

Po tomhle dobrodrůžu nám zbývali asi dvě hodiny, než nás loď odvezla zpět. Všichni jsme je strávili kde jinde než na pláži... a u bazénu.



To je pohoda když je pohoda...

V Nassau jsme si ještě rychle znova proběhly obchůdky a nakoupily pár suvenýrů.


Místní nám vyprávěli story o "Fat Tuesday", kdy zaplatíš 5 dolarů a pak se celej den nalejváš jak hovado! :D Prej je to sranda...nevim no.. :D







No a pak už zpět na loď a hurá do Miami.
Tady je pár fotek, na které dřív nepřišla řada. :)





A to je klika.. protože se mi líbila... :D ok

Do přístavu jsme připluli kolem 8 ráno. Vzaly si taxíka zpět do hotelu a jelikož jsme se mohly check in až ve 3 odpoledne, šly jsem na pláž. Já spálená jsem se na to vyzbrojila faktorem 90, ale stejně to pálilo jako sviňa. Přes poledne bez jedinýho kousku stínu...no přežila sem! :D Oceán byl příjemně studenej a potkali jsme nejdřív Slováky v obchodě a pak přímo na pláži Čechy. A taky holku, která to nejvíc vychytala, když si vykopala na pláži vanu.. :D Já mam video,ale ono je nevhodný...

Tentokrát se nám "zadařilo" tak, že nás na pokoji bylo opravdu 8 a to byl masakr. Všechny holky přes den spaly a vytopily si tam na 80F?!?!?! To bylo jak v sauně! Večer ale vypadly a byly jsme tam samy. Jelikož Denča vstávala asi v půl 4 ráno a mně nebylo dobře, šly jsme spát před půlnocí. 

A teď přijde ta nejlepší část dovolený. :D Mělo mi to letět v půl 10 večer z Miami. No já si to naplánovala tak, že si celej den dam ještě na sluníčku (který jsem ale po tom týdnu už nechtěla ani vidět), procházky po městě atd...ale nedošlo mi, že mě z hotelu vyhoděj v 11 a pak už si těžko dam někde aspoň sprchu. Tak jsem se rozhodla objednat si Shuttle už na 11 a potloukat se po letišti...to jsem ještě nevěděla, že je docela malý.. teda alespoň ta část kolem aerolinek se kterejma jsem letěla (poprvý a naposedy). No sedla jsem si, vytáhla deník, skypovala s rodičema atd. Tak jsem zabila asi 2 hodiny. Pak mi A. poradil, že se mam jít zeptat, jestli nemůžu letět dřív. No zkusila jsem to a dostala se na Standby ve 4 odpoledne. Odbavila si kufr a samozřejmě si nepřipouštěla možnost, že by to nevyšlo i když byl let plnej...no nevyšlo.Tak jsem si pro ten kufr zase došla a zakempovala u nabíječky s gummy bears a časopisem. Potkala jsem tam nějakou Korejku která si chtěla povídat, tak to zase alespoň utíkalo o něco rychleji. Letělo jí to dřív, a já už byla znuděná až za roh, tak jsem si šla znova vystát frontu na odbavení kufru a security check. U gatu jsem byla o dvě hodiny dřív. Unavená, nachcípaná a ten smrad co tam byl, to byl nářez jako! :D Ale to nejlepší ještě přijde... let měl dvě hodiny zpoždění. Takže jsem do Atlanty přiletěla místo v půl 12 v půl 2 a...pamatujete si, jak jsem psala že to letiště má vlastní vlak? Tak ten jezdí do jedný. Takže dalších 20 minut trvalo dojít od gatu pro kufr.V tu chvíli jsem byla nejvíc vděčná, že nemam žádnej příručák, protože ještě s tim se táhnout, to by mi jeblo.
Na letišti na mě ale čekal A. a odvezl mě domu, takže to čekání za to stálo. :) Nicméně 12 hodin na letiši a další dvě v letadle si jen tak znovu nedam asi.

Rozšířila jsem si svojí sbírku přívěsků...


Nakoupila spoustu pohledů (některé jsou ready to go, ale pro většinu musim teprve koupit známky) a vyměnila pár připínáčků na mapě, o který už vážně brzo napíšu. Pohledy posílám lidem co vždycky, pokud chce někdo další, zbylo mi několik z Miami a jeden z Baham. :)

Už teď plánuju další výlet za hranice Georgie, kterej by mohl vyjít v několika příštích týdnech! Jeej!

Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat