pondělí 22. července 2013

Chicago a New York


Asi tak 10 minut po tom, co jsem napsala mail rodině z Chicaga si mě z passportu zase
odebrali. Řekla sem si ok, no co. A za dalších 10 minut si mě přidali znova. Čekala jsem jestli
napíšou a v sobotu večer byli zase pryč. To bychom měli...




Ještě v pátek ráno se mi ozvala další rodina z NY, ale přes GA. Ptali se, jestli jsem u agentury
a já jim prostě bez jakejchkoli vytáček napsala že jo, že je to IE a neřešila to. Odepsali mi, že
oni taky a že se kouknou na muj profil. (Jako co?! Docela náhoda!) V tu dobu jsem tam ale
měla tu druhou rodinu a nemůžu tam mít víc než jednu současně. V dalším mailu se mě ptala,
jestli můžeme dát skype dneska (= v pátek). Bohužel to nebyl úplně nejlepší den. Napsala sem jí,
že mi zrovna umřel pes a nejsem ve stavu s ní mluvit, ale že si můžem zavolat třeba v neděli,
nebo v sobotu pokud se jí nechce čekat. Zatím se neozvala, takže čekám. Beru že byl víkend,
tak třeba napíšou dneska nebo zítra. Mají děti 3 roky, 5 let a 1 měsíc. To miminko mě dost děsí,
takže i když bydlí kousek odvysněnýho NYC, fakt nevim...ale třeba se už ani neozvou.



Držte palce ať se ozve někdo další co nejdřív... =)

Žádné komentáře:

Okomentovat