čtvrtek 12. září 2013

Ambasáda



Nebudu Vás napínat a hned řeknu, že Visa samozřejmě mam schválený a zítra by mi měl
kurýr přivést pas i všechny formuláře. Jaká ale byla cesta k té vysněné větě od milé paní u okýnka?

O vyplňování online formulářů jste si všichni početli (btw mě vážně překvapilo, kolik lidí si
napsalo o heslo k fotkám v minulém příspěvku - děkuju že to prožíváte semnou) a dnes ráno
mě čekal samotný pohovor.

 Všechno začalo ale už včera, když jsem v  7 večer vyzvedla na nádraží Denču, po večeři
a pivě následovaly hodiny diskusí o všem od Au Pair skupiny, přes naše názory až po
rozebírání možného i nemožného v budoucnu. I když jsme šli spát celkem brzo, mlčet nám
moc nešlo a celý následující dopoledne jsem prozívala.


Ambasádu jsme našli celkem snadno. Po chvilce čekání si nás ostří hoši odškrtli
ze seznamu, pustili nás dovnitř, proběhla kontrola, nechali si naše telefony a ostatní
elektroniku a poslali nás dál. Jelikož jsme si chytře zabookovali první možný termín,
byla to rychlovka. U prvního okýnka jsem odevzdala pas, formuláře, 160USD a fotku.
(Ano, tu co mi nešla nahrát online - naštěstí to nikdo neřešil). Pak 10 minut čekání, než
vyřídili lidi před náma, k druhýmu okýnku, vzali nám otisky, odpověděla jsem na cca 5
otázek a s úsměvem od ucha k uchu jsme obě opustili budovu. :) Dohromady to teda
trvalo zhruba půl hoďky - takže opravdu lituju holky co tam strávili 4 hodiny..

Pak následovala předodletová schůzka v SA. Dosla jsem letenku, spoustu dokumentů,
nové i dobře známé informace, rady do budoucna etc. Za další hodinku jsme byli venku.
Pak už jen zaplatit programový poplatek InterExchange 300USD. 
No... a snad je to všechno. Ano, musim ještě vyřešit školu, udělat plnou moc, zítra si
odstěhovat co nejvíc věcí z Prahy a tak... ale to hlavní už je hotovo! Třikrát hurá! :D



Letím v pondělí, 23. září ve 12:55 z Prahy do Mnichova, a v 15:35 pak přímo
do Newarku v NJ. (Sakra, připravili mě o JFK! :D Ale možná odtamtud poletím
do Atlanty, takže se tam stejně podívam. :) A kdyby ne, tak někdy příště.) Nejlepší
je, že nemusím cestu absolvovat sama. Jsme nakonec dvě, a možná je to tak nejlepší.
Pokud se nám povede být na check in tak brzo, aby pro nás měli místa vedle sebe, bude
to nejvíc paráda.

Denisku už asi jen tak neuvidim, protože i když slečna v SA tvrdila něco jinýho,
nebudeme úplně blízko u sebe, ale plánujeme společnou Hawaii, takže pohoda! :D

1 komentář:

  1. Nikol, nebuď smutná, že neletíš na JFK. Dneska jsem se dočetla, že je to opravdu chaotické letiště a dost lidí i nadává:D

    Jinak přesně tak, šetříme na Hawaii! Ale do Atlanty se jednou podívám, ne že ne. A ty se určitě jednou vrátíš zase do NY!:)

    OdpovědětVymazat