úterý 3. prosince 2013

St. Augustine a Gainsville


...aneb pokračování našeho výletu.

Po rozloučení s částí rodiny jsme tedy putovali lehce na sever do St. Augustine, což je mimochodem nejstarší město v USA, ale i tak zdaleka ne tak staré, jako města evropská! ( :D )

Je krásný! Pro ně fakt historický a leží hned vedle vody, takže.. no já byla unešená! Podívejte se...

Plážový domy...asi chudáci.

Richard řikal, že pojištění je 3x dražší než dům samotnej.. :D

Slavnej maják



Lví most co vede přímo do downtown

Strašně stará pevnost





Olivia je strašně stylový díte! <3


Nejstarší škola na Floridě




Když se setmělo, jeli jsme do hotelu. A kdyby muj první byt jednou vypadal jako hotelovej pokoj, kterej jsem měla, nebudu si stěžovat. Krásný. Tak jsem si udělala pohodu a sledovala Lady Gaga and Muppets show! :D




Druhý den ráno byla na programu prohlídka místního přístavu. Moji HP si chtějí koupit plachetnici.. někdy.. v budoucnu, tak jsou do toho trošku zapálený! Neřikam ale že by se mi taky nelíbil výlet na takový lodi někdy. Vůbec to nevypadalo špatně!




No neni to nádherný?!










No a pak pláž!!! Ta v Palm Coast byla hezká, ale do týhle jsem se zamilovala! Bylo lepší počasí, i když foukal šílenej vítr. Písek úplně bílej, celá pláž byla strašně široká - ani jedno neni na fotkách pořádně vidět :/ - a oceán byl teplej! Dokonalý!!! <3



Dobře, možná je vidět jak je široká...







Chtěla jsem koupit nějaký pohledy s další přívěsek do sbírky, takže jsme jeli na oběd a procházku zpět do centra města.



Strašně často chodíme na Mexický jídlo! :D




Kate řikala, že musim ochutnat nejlepší zmrzlinu na světě, jinak nejsem rodina! :D
 Byla fakt dobrá - malinovej sorbet...




No a pokud jste se v tom už trošku ztratili, byl pátek odpoledne a další zastávkou byl dům HD rodičů v Gainsville, kde jsme strávili další dvě noci. :)

Domeček je takovej.. hrozně útulnej! :)

Banana Spider.. nice to meet you, mam 5 cenťáků a vyděsim tě k smrti!

 V sobotu odpoledne mě Kate vzala do obchoďáku, ať se nenudim celej den doma... no. Peněženka zaplakala, ale moje srdce jásá, našla jsem dokonalej parfém. :D A potkala tohohle krasavce. Florida Alligators!!!




Superholčičí věc - začínam sbírat pejsánky! :D :D :D

Večeřeli jsme v jejich oblíbený pizzerii v centru. Poprvý jsem zažila, že musíš čekat na stůl. Wau. A druhej den u oběda pak taky. A Vánoční výzdoba nesmí chybět!





 No a neděle byla taková poklidná. Byla jsem chvilku s dětma, pak oběd, relax a jelo se domu. :)


Sousedi tam maj roztomilý krávy :)

 No a klasicky jsem přivezla několik pohledů. Čtrnáct už jsem jich připravila. Pro ty, o kterých vím, že čtou můj blog a pohled jim radost udělá. Pokud chcete někdo další, ještě jich pár mam. :) Stačí říct.


Jůůůů!

Mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. HD rodičů domeček vypadá jak z filmu! Ještě pověsit vanoční ponožky na krb :))) A ten pavouk je teda nechutnej!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli celej dům vyzdobenej dýněma a spol. Prej : A tohle se stane, když máš dost peněz a celý dny trávíš doma... takže se vsadim že punčochy budou. :D

      Vymazat
  2. Když tu jsou ty pohledy... Ani jsem nehlásila, že můj "pohledopokusčíslo2" dorazil!! MOC DÍKY!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný.. :)
    Ty přívěsky.. mám něco podobného, snažím se taky takhle sbírat, i když zatím jen Evropa! :)

    OdpovědětVymazat