neděle 2. února 2014

Sněhová aféra a Antique Love Tour


No.. někdo už to na facebooku viděl. V Atlatně napadlo 5 centimetrů sněhu a kompletně
to zazdilo celý město na dva dny! Lidi v kolonách celý den i noc, obchody vybraný jak
před koncem světa a z domu jsme paty nevytáhli.

Začalo to nenápadně

Tohle už jsem musela dokumentovat pro budoucí generaci

A tady už sem věděla že je průser

Baby :)

Kate s Richardem mrzli venku do 11 do večera a snažili se dostat domu. Ten den jsem pracovala 
skoro 15 hodin a nikdy jsem je neviděla radši, než když se pak objevili mezi dveřma.

Dneska dopoledne jsme se vydali do Antique Shopů a... <3 Ach.. to je něco pro mě. Prošli jsme jich
kolik.. 5? Myslim... a tady to máte. :) Předtím jsme se stavili na čaji.

A Niki letí na týden domu... :)






































Já jdu do kina a vy se mějte krásně... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat