neděle 16. února 2014

Valentýn po Americku a týden v ráji předemnou...


Úúúú, je to tady! Za hodinu jedem na letiště a v 10 mi to letí směr Miami. Nemůžu
se dočkat! Poslední pracovní týden jsem měla trošku krizičku, takže
dovolená přišla právě včas!

Ve středu jsme zase měli sníh a moje děti prvního sněhuláka... fotka je z doby,
kdy už všechno tálo a hroznový obličej nevydržel! :D



K. mi řekla: Je to tvůj první Valentine, měla bys to udělat správně! :D Tak jsem
si vlezla do kuchyně a upekla cookies pro moje drahé tady. :)



Niki si mě večer vyzvedla, a udělaly sme si romatickou přípravu na párty. :D
Všude srdíčka a nejlepší Valentýnskej dárek...zkušení vědí, co mi po téměř
pěti měsících v Americe udělá největší radost.

Při prvním loku jsem slyšela nebeský chór! :D


Už jsem stihla zapomenout jejich jména...

A pak jsme se vydali do clubu oslavit slečnu Bc. Niki.

Valentýn po Americku má oproti české verzi každopádně svoje kouzlo, já jsem si ho
 užila jak to jen šlo a zase jsem o kousek šťastnější. Nemůžu uvěřit, že příští neděli
už to bude 5 měsíců, co jsem se na letišti loučila s našima (a kámem L)...oslavim to teda v Miami.

No nic, jdu si dobalit poslední věci, zkontrolovat jestli mam všechny dokumenty
a za týden se můžete těšit na výživný článek!

Mějte se krásně! :)

1 komentář: