úterý 20. října 2015

Cruise no.3


Jak určitě většina z Vás ví, protože je to 5 měsíců stará novinka, v květnu jsme s Niki
vyrazily na plavbu. A jestliže se říká "Do třetice všeho dobrého", tak tahle dovolená
toho byla důkazem. Každá cruise na které jsem byla mi vzala dech, ale žádná tak jako
tahle. Nejen že jsem ji strávila s kamarádkou mně nejbližší, ale zároveň nám oběma
převrátila život naruby!  

V sobotu 16. května, zhruba ve 4 ráno nás Irina odvezla na letiště a naše nadšení, které
se stupňovalo 84 dní - od doby co jsme dovolenou koupily se jen těžko dalo kontrolovat.
V době kdy jsme přistály na letišti v Miami jsme už nemyslely na nic jiného, než iced
tropical drink a lehárko na palubě.



Hned co jsme si uložily věci do kajuty, která byla tentokrát v druhém "patře" jsme
udělaly pro mě už typickou Miami fotku a šly se opalovat..což nám myslím vydřželo
 asi 15 minut, protože v tom horku se to nedalo! :D





První zastávkou naší plavby byl Half Moon Cay. Ostrov na kterém jsem byla
už minulý rok, ale upřímně si nedokážu představit místo kam bych se vracela
raději. Pořád je tam stejně krásně! <3





Ten samý večer jsme strávili věčnost na parketu během první deck party
a na fotkách je myslím dokonale vidět, že to bylo celkem náročný! :D





A pak nás, jako každou noc, čekal noční klub White Heat ze kterého bohužel
nemam jedinou publikovatelnou fotku!

Když jsme zakotvili u pobřeží ostrova St. Thomas, spadající pod U.S Virgin Islands,
bylo celkem zataženo, lehce pršelo a moc jsme nevěřily že si pláž vůbec užijeme...
když ale máte na ostrově jen pár hodin, byla by škoda to aspoň nezkusit. Taxík nás
odvezl na malou plážičku cca 5 minut cesty a i když to rozhodně nebylo to nejhezčí
místo co jsem kdy viděla, tak...co si budeme nalhávat, pořád je to Karibik! Dokonce
i sluníčko chvíli svítilo.







.
:D


Nejvíc jsem se určitě těšila na zastávku v Puerto Rico a jak už to tak bývá,
ukázala se jako náš nejmarnější stop vůbec! :D Kluci ani nevylezli z lodi, ale my
zaťaly zuby a s kocovinou, nevyspalý, puchýřů tolik že jsem sotva chodila, v dešti
a dusnu..:D jsme se vydaly na lov suvenýrů, rumu a fotek samozřejmě.





Tady jsou 2 lepší fotky ze San Juan, části kde jsme se pohybovaly :) Nejsou moje



Co se těch fotek týče, nikdy jsem se nefotila tolik jako s Niki :D







Poslední ostrov Grand Turk jsem si dala taky podruhé, ale tentokrát úplně jinak.
Namísto válení na pláži a excurse jako minule s Denčou, jsme celou dobu popíjeli
v MargaritaVille, obřím bazénu s barem a nemohlo nám být líp. Long Islandy, Margaritas,
Jello shots, Kokosovej rum... :D



Poslední den jsme strávili na moři a psychicky se připravovali na návrat do reality,
který je po týdnu v ráji vždy horror. Tentokrát jsem celou plavbu shrnula do jednoho
článku, protože i když bych o ní mohla mluvit do nekonečna, spoustu věcí nechci
hlásat veřejně.

Rozhodly jsme se s Niki, že to určitě nebylo naposledy a plavba číslo 4 mě tak
rozhodně nemine. A vy, pokud máte šanci se ať už s Carnival, nebo jakoukoliv
jinou společností plavit po tropických ostrovech, určitě neváhejte! Byly to moje
definitivně nejlepší dovolené!

Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat