čtvrtek 14. března 2013

První krůčky

Je rozhodnuto. co dál?

Spolužačka se mě při zapíjení mojí poslední zkoušky v tequilovém opojení zeptala "A píšeš si taky blogísek? =D No... teď už jo Gábi!
Vysvětlení je jednoduchý. Prvním důvodem je to, že jsem si sama začala pročítat stránky holek, co učinily stejný rozhodnutí a i když jsem našla spoustu informací, nebyly zdaleka všechny. Možná můžu pomoc někomu v budoucnu. Druhým a důležitějším důvodem je to, že takhle můžu být v kontaktu s přáteli a rodinou, i když nás bude dělit tisíce kilometrů. Blog jim dovolí sdílet semnou všechny zážitky. :)

Na základě získaných informací jsem se rozhodla svěřit se do rukou Student Agency. Konkurenční CoolAgent mě nijak zvlášť neoslovila a dál jsem nepátrala. Podmínky SA mi vyhovují. Všechno se dá najít na jejich stránkách, případně zjistit při osobním pohovoru. O tom ale příště.
Jediným zásadním rozdílem mezi SA a CA je, že ta mnou vybraná chce za podání přihlášky o 1500 Kč víc. Cena za důvěru je to ale malá. Dočetla jsem se o nějakých problémech a s pojištěním u CA a ... o to nestojím. Je to ale každého volba :)
Abych se lépe dozvěděla co mě čeká a na co se připravit, vydala jsem se do SA osobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat