čtvrtek 14. března 2013

První schůzka ve Student Agency

Lehce nervózní mířím do sídla SA v Ječné ulici v Praze. Po prvním, asi tak minutovém setkání se slečnou, ke ktreré jsem se objednávala se nemůžu zbavit pocitu, že si o mě myslí, že jsem úplně blbá blondýna.
Nicméně se nenechám zastrašit a po krátkém čekání usedám do křesílka vedle ní. Je milá. Hodně. Spadl mi kámen ze srdce. Četla jsem pár stížností na to, že se holkám v agentuře moc nevěnovali a chtěli je mít rychle z krku. To se mi naštěstí nestalo. Slečna ochotně odpověděla na moje otázky, podělila se semnou o svoje vlastní zkušenosti, dala mi několik dobrých typů a neustále se ujišťovala že vím všechno co vědět mám.

I když jsem si vybrala agenturu v ČR, čekalo mě ještě rozhodnutí ohledně té v USA. SA nabízí dvě. InterExchange a AuPairCare. Bylo mi sděleno, že fungují na naprosto stejném principu. Zvolila jsem tedy InterExchange. Hned tentýž den mi na mail přišla papírová verze přihlášky i přístup k elektronické části a já mohla začít vyplňovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat