pondělí 27. května 2013

Juchůůů !

Hotovo!
Konečně mám komplet přihlášku, připravený veškerý dokumenty i reference,
plný fotoalbum a natočený video!
A co víc, příští pondělí v 15:00 mám domluvenou další schůzku v SA kde mě
čeká pohovor v Aj a psychotest. Zase jsem o kousíček blíž. =)

V rámci pokroku jsem se taky rozhodla odhalit tuhle stránku pro rodinu a všechny přátele, kteří budou chtít celý příběh prožívat semnou. Do budoucna mi to přijde jako fajn řešení, místo toho, abych 10x omílala tu samou historku každýmu zvlášť... =)





přihláška, smlouva s InterExchange, 3x Childcare Reference, 1x Charakter Reference, Medical Report



Výpis z rejstříku trestů, kopie pasu, kopie řidičáku, kopie Maturitního vysvědčení

 

4 komentáře:

  1. supeer, tak držím palce aby sa ozvalo čo najviac rodín :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to vypadá, že jsem snad jediná, kdo to dělal opačně :-D Já byla nejdřív na pohovoru a psychotestech a pak teprav papírování :D
    Držím palce!

    OdpovědětVymazat