pondělí 3. června 2013

Druhá schůzka ve Student Agency

No a mam to za sebou.. :) Ani to nebolelo...
I když bych to nebyla já, abych si to trošičku nezkomplikovala že.

"Ráno" kolem 11 jsem vstala, přepsala si ještě jednu referenci, protože se mi nelíbil
můj překlad a jelikož mám pobočku SA asi 15 minut pěšky od bytu naplánovala
si odchod na 14:35 h. Do tý doby dobrý. To, že je venku počasí jaký je a já
si i přesto vzala balerínky nekomentuju. Ani to, že po dvou metrech jsem je měla
uplně promočený samozřejmě. Ale chytře jsem si řekla, že když prší, tak teda pojedu
tu jednu zastávku z I.P. na Štěpánskou tramvají. Jenomže  mi už nedošlo, že je to
od tamtud dál. Takže jsem si vyšlápla ten kopec zpátky (jo, byla jsem fakt nervózní,
nemá to nic společnýhos barvou mejch vlasů! :D) a lehce zpocená vyklusala na recepci SA,
oddělení AU Pair. Řekla jsem slečně o schůzce s Katkou, šla se posadit a počkat na ní.



 Po 10 minutách přišla, pozdravila a zmizela si vytisknout nějaký dokumenty, takže jsem
čekala znova. Musim zdůraznit, že po celou dobu jsem si žmoulala lem šatů, hrála si s vlasama,
poklepávala nohou a chtěla to prostě mít co nejdřív za sebou. Zkontrolovala mi přihlášku
a všechny dokumenty, (nic jsem neměla špatně, to je celkem úspěch u mě) zeptala se na pár otázek
a pak přešla na pohovor v Aj. No vůbec jsem nemlela úplný blbosti žejo. Katka byla ale
milá a myslím že i spokojená a angličtinu mi pochválila. Deset z deseti je krásný :)
Pak jsem dostala k vyplnění psychotest. Ehm..75 otázek typu "Když si jdu zařizovat něco
kvůli práci, oblékám se hodně sexy.", "Když se rozčílím, napadám lidi kolem sebe a ničím
věci.", "Hodně flirtuju.", "Když jedu autobusem, stává se mi, že najednou nevím co se dělo
posledních 10 minut."...:D Já to teda už párkrát četla na stránkách jiných Au Pairs, ale že to bude
až takhle komický... Tak dobrý. Měla jsem na to 40 minut a po deseti (radši jsem si to
projela 2x, co kdyby náhodou) jí klepu na dveře že mám hotovo.
Dalším bodem byla smlouva, se kterou mě zase na chvíli nechala osamotě a pak jen
předání dalších užitečných rad, popisu toho, co se bude dít v následujících dnech a týdnech, typů na
hovor s potenciální host rodinou a faktury na zaplacení registračního poplatku. Rozloučila se semnou
a stres byl ten tam. :) Jen mě moc nepotěšila informace, že v současný době probíhá evakuace
ambasády, takže by se následný proces mohl trošku zpomalit. Řekla mi ale, že mám počítat
s dobou okolo dvou týdnů, než mě schválí a přijmou do programu. Takže jízda Praha-Brno-USA
může začít. Šťastnou cestu přihláško...



Při odchodu mi udělala radost slečna na recepci co mi řekla, že mam strašně hezkou
angličtinu a že se divila, proč mě tam Katka trápí tak dlouho. :) Zašla jsem ještě o pár metrů
níž do klasické pobočky SA rovnou zaplatit ten poplatek, který je v současné době 2500Kč plus
pojištění storna, což vyjde na 63Kč.

Jsem šťastná že je za mnou další krok. Teď zbývá jen čekat...

5 komentářů:

  1. Strašně ti to závidím..já chci jet až tak za 2-4 roky po škole.doufám že program nezruší /omezí..:/

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem ted psala i na skupinu.. vím že je to s tím usa takove nahraně :) ale budu věřit =D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dnes byla v SA, ale vybrala jsem si APC a teď budu čekat na schválení. Jsem zvědavá, jak dlouho jim to potrvá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten test byl v AJ žejo ?:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, česky :) Myslím že Coolagent ho má anglicky a ještě asi o 200 víc otázek.

      Vymazat