středa 19. června 2013

Trošku stres



Tak moje prvotní nadšení z fáze Matching, neboli vybírání rodiny  poměrně
rychle opadlo. Většina budoucích i současných Au Pairs je u agentury APC, zatím
co já, jak sem psala už dřív si vybrala IE...no kromě toho, že můžu mít v Passportu
jenom jednu rodinu v učitý čas mi slečna v SA taky zapomněla říct, že mají rodin
o HODNĚ míň. Kontaktoval jsem 2 holky ve stejný fázi a jedna mi řekla, že je v M půl
roku!!! a za tu dobu se jí ozvali 4 rodiny a druhá to po 4 měsících vzdala
se třema odmítnutejma rodinama na účtě. Takže perfektní vyhlídky. Na stránkách
InterExchange sem si krásně našla "dedlajny" různejch fází, aby mi odlet vyšel v půlce žáří.

Match                                    NY                                       Host Family
 August 05, 2013          September 09, 2013        September 13, 2013
August 26, 2013         September 23, 2013        September 27, 2013

Což znamená, že pokud chci odletět 23. září (což je max aby mi to navazovalo
na ukončení studia) musim udělat MATCH s rodinou do 26. srpna...no.. to
sem zvědavá.

Rozhodla jsem se teda, že pokud se mi neozve žádná rodina do dvou týdnů, volám
do SA a přihlásím se  ještě k APC pokud to půjde. Pokud ne, udělám to přes
CoolAgent. To samozřejmě znamená zaplatit znovu 2500 Kč u SA a 1000 Kč u CA.
Já nechci plašit a předbíhat událostem, ale tohle mě fakt dostalo!

Takže mi všichni držte palce, ať se co nejdřív někdo ozve. Budu vás informovat...

2 komentáře:

  1. Bohužel se nejde přihlásit k APC i k IE. Proto si mezi nimi vybíráš, můžeš být jen u jedné. u CA je výhoda, že 1.000 Kč poplatek zaplatíš až po Match s rodinou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, děkuju za info. Tak bych musela ke konkurenci no. Ale myslim pozitivně a doufam, že to nebude potřeba.. :)

      Vymazat