úterý 25. června 2013

Nádherný ráno

Jsem strašně nadšená, ale pokusím se to vzít od začátku.

 Od InterExchange žádný novinky, to řikam rovnou. Ale už pár dní si projíždim
profily rodiny na GreatAupair.com a včera sem narazila na poklad!

Podle popisu, fotek, shedule etc. perfektní rodina. Dvě děti, 7 a 8 let, holka kluk.
Žijou půl hodiny od Orlanda v krásnym domečku a všechny aktivity co popisovali,
stejně jako náplň mojí práce zněla prostě úžasně. Přidala jsem si je do Favourite
a čekala na jejich reakci. (Funguje to tak, že když si tě někdo dá do F., buď mu dáš
palec dolu nebo nahoru.) Nedali mi ani jeden, ale asi za 2 minuty si do F. přidali oni mě!!
Wohooo! Tak sem jim hned napsala dost obsáhlej e-mail a samozřejmě nezapomněla
asi tisíckrát zmínit, jak jsem z nich nadšená! A čekala... a čekala..

No a dnes ráno otevřu email a kam se muj sloh hrabal na ten jejich. A já se zamilovala
ještě víc! Poslali spoustu fotek, což jsem jim hned oplatila a kromě jiných věcí se taky
odhodlala napsat jim, že bez agentury nepojedu a jelikož píšou, že jsou ochotný mi platit o x UDS
týdně víc než musí u agentury, doufam že je ty IE poplatky neodraděj a půjdou
do toho.. no uvidíme.

Každopádně tenhle den začal skvěle, tak doufam, že se to bude vyvíjet jen k dobrému.

4 komentáře:

  1. No bez agentury jet do USA stejně nesmíš, je to nelegální :) takže když si najdeš rodinu sama, musíte se dohodnout a zajít si k nějaké agentuře, abyste to měli přes ně... Ale když nabízí o X dolarů víc, tak aby to nakonec ještě nebyl podvod, vím, že jsi nadšená, ale koukej se na to radši z více stran. Snad to dopadneš dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to neboj, já sem strašně podezřívavá,ale s každou zprávou to vypadá líp a líp. Googlim jak o život a všechno sedí, takže snad to bude ok. Že to neni legální jsem nevěděla, takže tim je to vyřešený. Pokud mě opravdu chtěj, tak si to zaříděj. A pokud maj 2500USD měsíčně na Nanny, tak by ty poplatky mohli zvládnout...

    OdpovědětVymazat
  3. Oni ti nabízejí 2500 USD měsíčně? Dle agentur je to "jen" 800,- (200 týdně), tak to se mi tedy vůbec nezdá, už taková suma by mě tedy odradila, ale snad víš do čeho jdeš :) a jestli jsou "praví", tak si do té agentury určitě zajdou ;) jo bez agentury jako au-pair do USA je to nelegální....no tak dej určitě vědět jak to dopadlo a držim palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nerozumim tomu že je to "jen" 800,- ... ani tomu že snad vím do čeho jdu. U žádné rodiny, téhle ani budoucí, bych do toho bez agentury nešla. To neni o čem mluvit přece. Je to země tisíc kilometrů daleko, nikoho tam neznam, stejně jako nevim jak to tam chodí ani neznam jejich zákony.. nejsem sebevrah přece. :) Nicméně jdu napsat článek.

      Vymazat