středa 26. června 2013

Jak jsem byla zase jednou naivní

No co myslíte... neměla Míša pravdu? Samozřejmě že měla! :D (Jen tak btw o jakou Míšu se jedná? Děkuju)

Deniska po mě všera chtěla, abych jí poslala odkaz na GA aby se na tu super rodinu
podívala. Ale jaký bylo moje překvapení, když mi namísto toho úžasného profilu
vyskočil WARNING jak prase s hláškama typu "doporučujeme okamžitě ukončit veškerou
konverzaci s tímto člověkem" nebo "pravděpodobně se jedná o podvodníky".. takže... jako.
=D No čekala jsem, jestli mi ještě napíšou, ale po mém jasném sdělení, že bez agentury
to nepůjde, se po "Frank Burroughs" slehla zem. Na to jak jsem z nich byla nadšená
jsem se nad tím překvapivě pousmála a jelikož v mailech často zmiňoval boha napsala
mu jen "Guess GOD won´t like it..." A tím bych tedy uzavřela kapitolu mé stupidity. :D

Čímž se ocitám opět na bodě nula.. takže čekáme dál..

1 komentář:

  1. To jsem byla já :D je mi to líto ... ale aspoň žes na to přišla takhle rychle ;)

    OdpovědětVymazat