pátek 5. července 2013

Šestnáct dní

Strašně ráda bych napsala, že se něco děje...bohužel nemůžu.
Víc jak dva týdny v matching a stále nic.
Minulou středu jsem psala Zuzce do SA, aby mi řekla na rovinu jak to chodí. Překvapivě
odepsala celkem brzo a popsala mi celej proces. Jsou 2 možnosti, jak se můžete s rodinou
"najít". První je ten, že IE nabízí můj profil rodinám, který odpovídají požadavkům co jsem
si nastavila v přihlášce. Druhý pak ten, že všechny AuPairs jsou v jedné databázi, kde si je
rodiny mohou prohlédnout a osobně kontaktovat. Je tam ale nespočet holek z celého
světa žejo, takže to prostě trvá...

Dál mě ujistila, že po týdnu teda rozhodně nemam čekat zázraky, protože
to trvá 2-3 měsíce, než dojde na ten slavnej MATCH. To chápu, že to nebude hned,
ale přece to neznamená, že se mi první rodina ozve až za 2 měsíce. No musim
čekat a doufat. Mail vždycky otvíram plná očekávání, který do země hned zadupe první
mail z Fleur, co mi opět cpe výhodný nabídky. Ale pořád myslim pozitivně!
Vim, že se někdo ozve a že to bude brzo! =) Zmínila taky totiž, že v poslední době se u IE
umisťuje hodně holek a celkem rychle. A jelikož jsem na svuj profil náležitě hrdá, rozhodně
neztrácim naději! =)

Mezitím tu hlídam toho malýho zmetečka rozmazlenýho, nakupuju boty a chodim na výstavy.
Nenapadně vnucuju Marilyn na hradě, protože to byl muj asi nejlepší zážitek
za posledních x měsíců! Srdcová záležitost fakt! Dokonalost!


Na tajňáka jsem udělala spoustu fotek, který si pořád dokola prohlížim (tohle není jedna z nich) a jsem v ráji! Hned bych šla znovu. Je tu až do 20.9, tak třeba se mi poštěstí! =)

Žádné komentáře:

Okomentovat