středa 21. srpna 2013

Američani!


Tak to jako můžu bejt hotová že mi od IE nic nepřišlo když HF je trošku ve skluzu no! =D

Čekala jsem, že se mi v passportu objeví MATCH confirm už v pondělí večer, ale
do teď nic. Včera dopoledne jsem napsala Zuzce do SA, co se jako děje. Hned mi volala,
že ona taky nic nevidí, tak to musí váznout u IE. Pokud se mi to tam neobjeví do noci, mám
jí znova napsat. Ráno pořád nic, tak píšu. Jelikož mi Kate řekla, že jí odvolali na služební
cestu, napsala jsem i Richardovi, jestli neví co se děje a že jsem z toho zmatená. Odepsal
hned ráno (jejich ráno), že se omlouvá, ale že za to můžou oni. Že prý nečekali, že seženou
někoho tak skvělýho (hahá) tak rychle a řeší teď věci s bankou ohledně poplatku agentuře.
Pro zajímavost, já jako AP platím americké agentuře cca 6000 Kč včetně pojištění na celý
rok a host rodiny platí 8000 USD! Takže trošku pálka no. Prý poprosili agenturu ať jim
prodlouží deadline do soboty a až se Kate vrátí tak už to fakt zaříděj. Prosil mě ať
to s nima ještě nevzdávam, že ví jak hrozný je čekání, ale dělaj co můžou. Napsal to hezky =)

Tak jsem mu akorát vysvětlila, že tu je nějaká ta časová tabulka a pokud to
nestihneme do 26. srpna, nebudu moc letět v den, na kterym sme se domluvili. Ale pokud
to bude v sobotu, tak pak to snad už konečně bude černý na bílym a v passportu se mi objeví letenka.

Včera mi Kate ještě poslala "House Rules" o který jsem jí prosila, ale ve směs to byly blbosti,
takže se mi pořád omlouvala že to jako určitě vim, ale když jsem to chtěla... :) Od třídění
odpadu, přes zavírání oken když běží klimatizace k vyklízení myčky. :)

Hned jak budou novinky, zase se ozvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat