sobota 17. srpna 2013

MATCH !!!

(Jůůů 3333 zobrazení stránky =D)

No jsem hotová! Ono se to opravdu děje!

Druhej skype s Roswellem byl super! Viděla jsem děti. Jsou roztomiloučký! Kreslili si,
Olivia mi zazpívala a Nicholas řekl že se mu líběj moje vlasy, že krásně zářej! Toho budu
mít ráda, to je jasný! Chodili mi ukazovat obrázky a já z nich jsem prostě unešená no!
Richard na začátku působil trošku děsivě a řikal, jakože prostě bude upřímnej a chce to
i ode mě, že rematch je vážná věc a nechce aby k tomu došlo a tak, ale po pěti minutách z nás
byli kámoši. Máme všichni fakt spoustu společnejch zájmů. Řekl mi, že se líbim Kate a tý se
jen tak někdo nelíbí, tak už to je výhra prej! :D

Tak sme si hezky popovídali o všem možnym, tentokrát 45 minut a nakonci se domluvili na
odletu zmíněnýho 23. září 2013! Je to úplně nejlepší, protože ten den přestávam být
student a ještě mi končí OpenCard... :D Akorát jsem dneska byla obeznámena s tím,
že je to už za 37 dní... sakra!

2 komentáře:

  1. To je super, přeju ti to moc a je paráda, že se s náma o to všechno dělíš prostřednictvím blogu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji,je to božiiiiiii ;-)

    OdpovědětVymazat