pondělí 12. srpna 2013

Maily s Kate


Po sobotním skypu jsem byla celkem nervózní, jak bude situace s Roswellem pokračovat.
I když všechno vypadalo skvěle, nikdy nevíte na čem opravdu jste, protože přetvářka zkrátka
vládne světem.

Kate mě už při chatu vyzvala, ať jí kdyžtak napíšu, kdybych si vzpomněla na nějaký další
otázky s tim, že ona udělá totéž. Jasně že v nervozitě jsem toho zapomněla spoustu, takže
za pár hodin jsem klikala na odeslat. Přišlo mi fajn ještě jednou zdůraznit, jak dobře se
mi s ní povídalo a znovu poděkovat. Několik hodin čekání při kterym si i zásadní odpůrci
kousání nehtů jako já zničí manikúru nakonec přineslo kýženou odpověď a já byla zase
o kousíček klidnější. Hodně mě potěšila věta: "I am talking to the au pair agency about
moving forward so I hope to take the next steps soon." Trošku nejistě jsem se jí zeptala,
jestli to teda znamená, že pro mě situace vypadá dobře. =D Odpověď byla ještě lepší, protože
kromě "jasně", zmínila taky, že na konci našeho skypu přišel do pokoje Richard a i jemu se líbilo
co slyšel. Juch!!!

Dneska jsme se domluvili na druhém skypu. Příští sobotu ve 4 p.m. našeho času bych se měla 
vidět s ním i dětma. Vyhovuje mi že nabídli tyhle dny, protože přes týden se Satanem bych
toho moc nenavolala a v Děčíně na to budu mít prostě větší klid.

Další věc, která mi hraje do karet je ta, že do 23.9 budu vedená jako student a v ten samý den
se od země odlepí letadlo ve kterém bych mohla sedět. Takže žádnej pracák...prosím! Ať to vyjde! :)

Z trošku jinýho soudku se ale čím dál tím častěji zamýšlím nad skutečností, že celá tahle
věc začíná být najednou nějak opravdová a že za měsíc a půl se možná budu muset
na dlouhou dobu rozloučit s lidma který mam tak moc ráda a najednou stát na vlastních
nohou, jen sama za sebe, v zemi tisíce kilometrů vzdálený mému světu. Vim že to bude těžký,
vim že to bude bolet, ale taky jsem přesvědčená, že to bude stát zato!

(Ano, píšu hodně divně. Nevím čím to je, ale nejde mi vytvořit normální větu. Možná za to může spánkovej deficit, nebo skvrny na slunci, nebo jsem prostě levá...)

Žádné komentáře:

Okomentovat