úterý 10. září 2013

Chtěla bych mít víc času


Nelíbí se mi, jakym způsobem píšu články. Jsem totiž fakt docela ve stresu a tak to
akorát narychlo sesmolim, postnu a jdu. 

Ano, zapomněla jsem napsat, jak to dopadlo se Satanovejma. Řekla jsem jim to v pondělí
ráno. Nevěděla jsem jak začít tak sem ze sebe prostě vysypala že za 3 týdny končim. No
tak 5 minut superstresu. Byli naštvaný, že co budou dělat a jak to zaříděj a že chudák Satan
a že bude muset do školky (chudinka do soukromý školky za desetitisíce) a že prostě je to
konec světa. Nabídla jsem jim, že pomůžu najít náhradu. Odmítli s tím, že to musej udělat oni.
Odešli do práce a od tý doby o tom nepadlo ani slovo. Ani jedno... za celej týden. Takže
se uvidí s čim přijdou v pondělí. Ale na rovinu mi řekli, že si mam během jejich dovolený
zařídit co nejvíc věcí, protože ten poslední týden bude krušnej. Dost ale uvažuju o tom, že
si ještě na pátek vezmu volno. Protože přijet sem až na poslední víkend a nemít možnost si
ještě něco zařídit se mi vůbec nelíbí.

Zítra se musim jít rozloučit s Babi a Dědou, protože ty už do odletu neuvidim. A po víkendu
poslední týden se Šubíčkem, než odjedu chci vidět Páva a Kubu a Kámu a taky být
samozřejmě doma (nebrečet!)...

Hodně z vás mi píše, že jsem hrozně statečná, že oni by do toho nikdy nešli a obdivujou
mojí odvahu...a já na to všem říkám, že pokud to neviděj, tak jsem pod*laná až za ušima.
Bojim se, to je jasný. :) Je to krok do neznáma, jiná kultura, prakticky cizí lidé...ale mnohem
víc než strach nebo smutek mě ovládá nadšení a radost a nedočkavost.... poznala jsem
spoustu současných i budoucích APs i když jen prostřednictvím internetu, moje HF vypadá
parádně a já věřím, že takoví opravdu jsou... a kdyby se mi tam náhodou nelíbilo, tak můžu
vždycky odejít. :) Ale to se nestane. Příležitost jako je tahle, už nikdy nemusí přijít a já jí
hodlam chytit za pačesy a vytřást z ní co to jen půjde! :)

S každym e-mailem kterej si s Kate vyměnim se cítim líp a líp, protože mam pocit, že
tohle je opravdu TA PRAVÁ rodina. Ta která se ke mě nebude chovat jako k služce nebo
chůvě, ale jako k členovi domácnosti. Máme toho opravdu hodně společnýho a ...i když
 jsem děti viděla opravdu jen pár minut na skypu a pak na fotkách, tak už je zbožňuju!

Na Facebooku si mě našla Markétka, která je od InterExchange jako já, takže spolu
s největší pravděpodobností poletíme letadlem. :)

Já vim, že jsem na něco zase zapomněla, ale tak třeba příště! :)

V dalším článku bych Vám ráda ukázala slíbený dárky pro rodinku a taky "Project", ale budu
to muset nějak vymyslet - asi zaheslovat blog - protože Host Parents k němu maj přístup
skrz FB a nechci aby to viděli předem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat