pondělí 9. září 2013

Dva týdny do odletu...


Já teda nechci nic řikat, ale tohle je zajímavý no... už týden v kuse je mi docela špatně,
mam pocit že nic nestíham a sem nervózní hroznym způsobem.

Mam 14 dní... mohlo by se zdát že je to dost, ale když si uvědomim že 5 dní z toho budu
od rána do večera se Satanem, vychází to tak, že za dva dny odjedu z Děčína a vrátim
se sem až v pátek večer, 3 dny před odletem. Ouvej..

Anyway. Dneska sem vstala brzo, obula pohodlný boty s v dešti vyrazila do centra.
Docela produktivní den. Po dnešku mam za sebou toto:

vyzvedla jsem na poště s dokumenty k vízu
zaplatila poplatek za kurýra - 152 Kč + složenka
vytiskla si fotky na project a formuláře k vízu
okopírovala rodnej list, občanku, řidičák, pas (radši 2x)
koupila další dárky
zrušila účet v bance
nakoupila kosmetiku
odhlásila se z pojišťovny k datu odletu
zařídila si mezinárodní řidičák - 50 Kč
koupila redukci do zásuvky (vyšla mě na 200 Kč univerzální)
objednala čočky

Teď dál dělam na projektu, zjišťuju co mi chybí, sepisuju seznam a hodně u toho škrtam,
jelikož muj kufr jen s dárkama váží 10 kilo...

Nooo jo. Je to radost. Strašně moc se těšim až bude všechno hotový a já budu
sedět v letadle a vydam se vstříc novýmu dobrodružství! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat