neděle 1. září 2013

Co se děje...


Vlastně nic a přitom je toho tolik. Do odletu mi zbývá 22 dní. Když to takhle napíšu,
vypadá to dost děsivě. Právě jsem na cestě do Prahy a další velkej krok, kterej mě čeká
už zítra a upřímně je mi z něj předem špatně, je oznámit tuhle „dobrou zprávu“ Satanovejm.
Vim že to bude zlý. Jak moc, to se uvidí zítra. Až bude tahle položka odškrtnutá ze
seznamu (a pokud vyváznu živá), je dále na programu ještě tolik věcí, že se nedivim proč
mi je už několik dní v kuse špatně.

Minulý týden jsem nakoupila další dárky pro host rodinu (fotku s popisem přidám
až bude hotovo J), a připravila si další podklady pro „project“ který vytvářím.
O tom pak napíšu samostatný článek, protože i když práce není ani zdaleka hotová,
jsem na něj už náležitě hrdá. No jo, dejte mi nůžky, barevný papíry, lepidlo a pár třpytek
a jsem v ráji! :D

Příští týden bych měla mít celý volný, protože moji milí zaměstnavatelé jedou na dovolenou.
Budu ale asi kmitat mnohem víc než kolem Satánka. Plán je asi takový:

Pondělí:
Nechat se vyfotit na vízové dokumenty
Vytisknout papíry co potřebuju na ambasádu
Zaplatit kurýra (aby mi pak přišlo vízum) + koupit obálku
Nechat vytisknout fotky na project
Koupit kufr
Koupit kartáčky
Koupit redukci do americky zásuvky

Úterý:
Zajít k obvoďákovi  na prohlídku – radši + pro prášky na alergii
Dělat na projektu – nejlíp ho dodělat
Dokoupit dárky co mi pro ně chybí
Zajít do pojišťovny a ohlásit se k datu odletu
Zajít do banky zrušit účet (ať tu neplatím zbytečně poplatky)

Středa:
Doktorka
Zubařka
Zařídit plnou moc pro rodiče

Čtvrtek:
Ambasáda (už ve středu přijede Denča – další future Au Pair, bude
u nás spát a na pohovor jdeme ve stejnou hodinu, tak alespoň rozložíme stres)
Zajít do školy ukončit studium
Balit věci v Praze

Pátek:
Koupit si kontaktní čočky
Balit
Balit

Sobota :
Jet se rozloučit na Terru J

Neděle:
Vyspávat kocovinu

No… a pak by měl následovat poslední týden se Satanem, ale kdo ví, jestli mě tam
ještě budou chtít. Možná skončim už ted ve čtvrtek. (Na pátek mam volno, dělam dort).

Do týdenního plánu se mi nedostalo zařizování mezinárodního řidičáku, protože
ve státě Georgia platí jenom měsíc, takže si ho chci udělat až těsně před odletem,
ať není US Driving License to první co tam musim řešit.

Za 16 dní by se mi v passportu měla objevit letenka, abych zjistila s jakou společností
poletim a zda budu samotinká, nebo se někdo přidá.
Brzo dám vědět jak se věci hýbou.


3 komentáře:

  1. Vypadá to, že toho máme docela dost.. Ale asi mi to stále nedochází:D Už se těším do Prahy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyz si vezmu, ze tenhle seznam je tak pulka z toho co musim udelat...boze! Ale to zvladnem a pak uz to bude parada! =)

      Vymazat