pátek 20. září 2013

Dárky pro mou Host Family



Jsem zase o den blíž odletu, tak jsem pro Vás nafotila dárečky nastřádané za poslední měsíc. :)


Pro dětičky

Pro HostParents

A hlavně dárek pro pejska!


5 komentářů:

  1. Ahoj prosim te mohla by si mi poslat heslo. Diky muj email je romanainuk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. pošli heslo na fb :) dík Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, tolik dárků. Jestli tě nebudou na rukou nosit, tak uvidí!

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj...mohla by jsi mi také prosím poslat heslo? díky....myescha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky bych se ráda podívala, heslo kdyžtak, prosím, pošli na j.ivetkaa@gmail.com :)

    Jinak máš hrozně krásný blog, líbí se mi ta starorůžová a celkově prostě celý design, je to hezké a zároveň se to dobře čte :) A vlastně vůbec se mi líbí i to, jak píšeš, snad se i já jednou toho všeho dočkám... :)

    OdpovědětVymazat