čtvrtek 19. září 2013

Dííííky!!!


Díky že sem konečně volná!!!Satánek asi vytušil, že se už neuvidíme a tak mi během
Nap připravil v pokoji překvapení. Pokud právě jíte, nebo máte slabší žaludek,
raději to nečtěte!

Už na schodech jsem cítila příšernej smrad! Po otevření dveří to semnou málem
seklo..cejtila sem to, ale neviděla. Alespoň ne v první chvíli...hovno zabalený ve slipech
jako dárek, zadek si utřel do trička, do peřinky a do koberce. PLUS!!! Celej
koberec byl na férovku "pokropenej". Takže podle mě čůral a běhal při tom po pokoji.
No prostě chuťovka..

Další bonus přišel v 5 hodin, když mi sousedka přivedla jejich andílka. Takže jsem
si poslední hodinu dala Satan krát dva.

Ale už je to zamnou, zaplaceno jsem dostala a teď konečně hurá domu.
Krásný večer všem!

A díky taky Vám, za překročení 5000. :)

4 komentáře:

  1. To snad nemyyslíš vážně ? A to jako má být "dítě" ? To jsi hlídala, nebo OMG chce se mi zvracet... Ale konečně Budeš v USA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo. Nemůžu se dočkat až vyměnim "tohle" za naprosto kouzelnýho superhrdinu a malou princeznu! :) Nejhorší na tom je, že on i když je malej, tak ten způsob, kterym semnou mluví, jeho pohledy a to jak si umí dát dva a dva dohromady...prostě si myslim, že moc dobře ví co dělá.

      Vymazat
  2. Satan krát dva :D Ty tvoje hlášky :D :D Taky mám s hovínkama své zkušenosti, buď ráda, že teď už to bude jen vzpomínka:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Po cestě na bus jsem tančila v dešti!:D Takhle vděčná jsem byla naposledy když jsem udělala zkoušku ze statistiky! :D

    OdpovědětVymazat