čtvrtek 19. září 2013

Bye Bye Satan


Yes! Do konce mých věcných bojů s tím malým ďáblem zbývá
Jen několik hodin! Díky! Předevčírem jsem dostala po hlavě
autíčkem takovym způsobem, že mam ještě teď na hlavě bouli. Včera
řekl paní v pekárně: "Prosím vás.... Jděte do háje." A dneska
řve úplně kvůli všemu. Protože chci aby jedl oběd, protože mu
nedovolim se už potřetí za dopoledne dívat na Bolka a Lolka,
protože musí dostávat léky když je nemocnej, protože
musí mít ponožky, protože si nemůže půjčit nůž, atd. atd. - To jen
kdyby mi zas někdo chtel tvrdit, že to určitě neni tak hrozný! =D

Včera tu byla nová chůva, ale říkala, že pořád váhá, tak nevim jak to dopadlo.


Už se mi ozvala Cara, moje koordinátora z Atlanty. Přivítala mě,
popřála šťastný let a do Friend request na FB mi nacházela 
asi 12 holek - Au Pairs od mojí agentury v blízkém okolí. Všechny
jsem si přidala a s několika z nich si včera večer psala. Skamarádila
jsem se tak s dvěma němkama, francouzkou, brazilkou,
ukrajinkou...a možná ještě s někým, ale článek píšu zase
na tabletu, takže se mi to nechce hledat. =)
Pak mi Cara chválila dorty a říkala, že její syn bude mít
brzo narozeniny. =D

No...a do odletu zbývají čtyři dny. Já si nemůžu pomoc, ale pořád
mi to prostě nedochází. Jsem v práci jako spoustu dnů předtím
a že už budu za chvíli pryč mi vůbec nepřijde. Když jsem
nad celým tímhle kolotočem teprve uvažovala a pročítala
si blogy ostatních holek, hrozně jsem to s nima prožívala,
od prvních dnů až do odletu domů. Ale pak když jsem ve
stejné situaci...je to jiný. =)

Dneska v noci přijedu konečně domů. Zítra ještě zbývá zařídit
plnou moc, v sobotu jdeme s rodiči na večeři a potom
budeme skypovat s mojí HF. =) No a pak se asi vrhnu na balení.
Doufám, že se mi podaří sbalit vše ze seznamu a nebudu
muset už nic nechávat doma. Uvidíme =)




Žádné komentáře:

Okomentovat