pondělí 16. září 2013

Týden do odletu


Nooo děcka, tak se nám to pomalu ale jistě krátí.

Víkend utekl jako voda (možná na tom má jistou zásluhu fakt, že jsem celý včerejšek
prospala) a čeká mě poslední týden v ČR. Pořád marně přemýšlím, co ještě je potřeba
zařídit, ať pak nejsem nervózní, že mi něco chybí.

Co se týče visa, letenek, a vůbec všech dokumentů podstatných k tomu, aby mě vůbec
do USA pustili, to mam po kupě. ( Budoucí Au Pairs - pokud jste u čtení blogů zmatení
jako já z toho co je "J1 visa", " DS 160 Form", "DS 2019", "I-94 card" a podobně,
hlavně žádnou paniku. Všechno zjistíte v pravý čas. =) Toho papírování je opravdu
hodně, ale stojí to zato! A nakonec to není tak složitý jak spousta lidí tvrdí, pokud
umíte použít základní selský rozum. =)

Kate už mi dokonce poslala letenku do Atlanty. Denisko - stála necelých 200$ z NYC,
takže myslím, že se ještě párkrát uvidíme! =) Let trvá 2 a půl hoďky a JFK mi zase uniklo! =D
Ale já se ráda podívám vlastně kamkoliv, takže je to úplně jedno.

Když si uvědomím, že za týden touhle dobou, budeme někde nad Atlantikem, zaplavuje
mě naprosto úžasnej pocit. Po tolika měsících zařizování se to konečně stane! =)

Na před- odletové schůzce jsem dostala Au Pair handbook a Child Care guide ( viz fotka
v minulém článku) a během dnešního dne se Satanem jsem obě příručky přečetla. Vesměs
jsou to základní věci, které dobře znám, ale našla jsem tam i spoustu užitečných typů co
se týče nejen výchovy dětí v Americe, ale vůbec celého pobytu.

Teď před sebou mám snad poslední hodinu se Satanem (pro dnešek) a ve středu by měla
přijít nová chůva na zácvik, tak jsem zvědavá. Mějte se krásně a já se brzo ozvu.

Jo a píšu na tabletu, takže se předem omlouvám za kvalitu.


4 komentáře:

  1. Jééé, moc se mi líbí, jak se těšíš, doufám, že ti to vydrží a že to na tebe na poslední chvíli "nepadne"!
    Fandim ti ;)

    L.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, myslim že padne Leni :D Znam se... ale to zvládnu! :) Musim!

      Vymazat
  2. Tak to je skvělá cena! Určitě to pak musíme nějak vymyslet a doufám, že se i podívám za tebou do Atlanty. :)

    OdpovědětVymazat