neděle 29. září 2013

Training & Orientation


Čtyři  dny v centru New Yorku...co k tomu říct...

Bylo to úžasný. Sice jsem dohromady naspala asi 10 hodin, ale říká se, že NYC je město
co nikdy nespí že...a alespoň z mého pohledu to byla pravda. Zažili jsme opravdu
hodně nezapomenutelných chvil a já jsem šťastná, že jsem měla tu příležitost.
A ani ta blbá "postel" mi nemohla pobyt v městě splněných snů překazit.

Z letadla


Skoro...

Už jsem psala, že sdílím pokoj s AP z Jižní Afriky a AP z Číny. Na školení bylo
dalších 24 holek. Němky, Kolumbijky, Belgičanky, Mexičanky, Polky, Portugalky,
Ruska, Angličanky...a vůbec všichni byli hrozně fajn. Kromě Markétky jsem si ale nejvíc
rozuměla s Kerri, mojí Afričanku. Byla s ní hrozná sranda.



Jo, fotíme jídlo hlavně! :D

Bagel a Cream Cheese

Kerri a Bellin





Konferenční místnosti

Samotný "trénink" byl každý den od rána cca do 6pm. Kate i Andrea co nás měli na starost
všechno podali tak skvělym způsobem, že i když to bylo dlouhý, bavila jsem se.
Dozvěděla jsem se věci nový a osvěžila si ty starý, ale hlavně trénovala angličtinu.
Což se v mojí situaci celkem hodí. :)
Když nás propustili, snažili jsme se vždycky co nejrychleji dát do kupy a vyrazit
 do víru velkoměsta.

V úterý jsme (jak už jsem psala) prošli blízké okolí. A narazili na CakeBossCafé!!!

Jeeeeeej!


Hello

Times Square



Ta byla kouzelná!

  

Love Love Love

Schody

Mmmmm Buddy!



Ve středu jsme se metrem vydali k South (Staten Island) Ferry podívat se na
Sochu svobody, pak k CityHall a na BrooklynBridge.


NY Metro

Konečně!


Brooklyn Bridge



  


Jeeeej! Podruhé..pomilionté..


City Hall

City Hall Park



A ve čtvrtek nás čekala Empire State Building, (když slyšíš češtinu a pak zjistíš že vedle tebe
stojí premiér) večeře v samoobstužnym bistru který jsme si zamilovali už den předtím, no
a nákupy nákupy nákupy. Znovu jsme se podívali na Times Square, do Disney Storu,
kterej je naprosto úžasnej. Dvě patra pohádkových kouzel. A do Forever 21, kterej
nakopak mé oblíbené H&M do zadku takovym způsobem, že sem se nestačila
divit. A ty ceny?!?! Minimálně o polovinu levnější než v nás. Just Sayin'...






Nejde slovy popsat, jak nádherný to je...

Překrásný..

 :)




Disney

   

<3

Well... jaká je šance, že se tohle stane... 

V pátek po snídani jsem si došla pro fresh folii, že si zabalim kufr, aby mi ho na letišti
nezničili. Ehm... jenže paní na Check in mi řekla, že pokud nevyndám 6 liber, budu
 kromě poplatku za zavazadlo 25usd platit další stovku navíc. Takže dobrý no :D
Nakonec jsem to nacpala do příručního a kabát si vzala do ruky. Tolik k balení
do folie. Letiště La Guardia je celý docela šílený. Velký a celkem hektický, ale všechno
šlo celkem dobře. Až na moment, kdy mi na Security Check řekli, že mi budou
skenovat počítač ještě jednou.To mě zamrazilo. Ale jen to projeli a v poho. Na místě
kde se čeká na otevření Gatu mají stolečky s IPadama, takže sem se zabavila a nemusela
si vybíjet baterku. Let měl zpoždění asi půl hodiny, ale pak hrozně rychle utekl.

O letišti v Atlantě radši nemluvit. :D Největší na světě... co dodat. To letiště má svuj
vlastní vlak, kterej tě doveze od Gatu pro zavazadla. :D OMG!!! Sotva jsem si vzala
kufr, uviděla jsem Richarda, takže díkybohu žádný zoufalý bloudění a hledání. :)

O prvním setkání s rodinkou a mé lásce na první pohled k zdejšímu okolí zase příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat