pondělí 30. září 2013

První dny s rodinkou


Když mě můj HD vyzvedl na letišti, byla jsem opravdu šťastná, že nemusím nikdy čekat
a strachovat se jestli vůbec dorazí. :) První šok jsem zažila, když jsme vylezli z letiště a zasáhla
mě vlna tepla. Řeknete si 25 stupňů neni zas tolik..ale to klima je tu prostě jiný. Není to jako
když je teplo u nás. Nevím úplně jak to popsat, ale já si tu pořád připadam jako
u moře... akorát bez moře. :D Je tu modrá obloha, sluníčko to od mě pere ostošest a skoro
nefouká vítr. Je tu prostě krásně. :) A to nemluvim o tom, jak nadherný je okolí. Je to
jako ve snu. Musim vzít foťák a až uvidítě okolní domy a jejich "zahrady", čipmanky
pobíhající všude kolem a živé vrány sedící vedle všudypřítomných dýní a Halloweenských
dekorací... jak by tohle mohlo být lepší. A 15 minut autem odsud je město plné
mrakodrapů.. neuvěřitelný!

Cesta z centra Atlanty do Roswellu byla docela dlouhá. Celou dobu jsme sei alepovídali,
takže to uteklo docela rychle. Doma mě čekala HM s dětma. Kdybyste je viděli.. žádnej
pláč, žádnej řev, slušně zdraví...kouzelný! Žádný Satani! :D Holčičce teď rostou poslední
zoubky a oba jsou nemocní, takže občas je tu nějaký pláč, ale pořád je to svatý.

První prohlídku domu mi udělal Nicholas. Je menší než vypadal na fotkách, ale fakt pěknej.
A muj pokoj.. neměla jsem slov. Nádhernej! Mam tu dokonalou postel, starodávnou
komodu, obrovskej papasan s taburetem který mi nechali přečalounit, takže jsou teď
černý a strašně plyšový, super stůl a šatnu. Dokonce mi na zeď přidělali velikou mapu USA
a dostala jsem k ní barevný připínáčky, abych si mohla dělat plány na cestování a značit
místa, kde už jsem byla. :) A taky krásný rámečky na fotky, takže musim vymyslet
co do nich dam. :) Muj pokoj je prostě  fakt krásnej! A koupelna taky. Je to všechno v tradičnim
stylu a já to zbožňuju!

<3

  


Na večeři mě vzali do Mexický restaurace a poprvý jsem viděla jak děti jedí. :D O bože...
Olive dostala vidličku a poraď si... Tak si jako poradila no.. jídlo všude. Úplně.. a od
Nickyho to samý! :D Ale jako nikdo to tady neřeší. Žádný přehnaný čančání a sterilní
prostředí. Potom jsem šli na krátkou procházku po okolí. Viděla jsem ruiny starého mlýna
a domy které jeho majitel nechat postavit pro své zaměstnance. Byl to trošku takovej
Americkej Baťa. Víc věcí u něj fungovalo stejně. Večer jsem padla za vlast a po pěti
dnech se konečně vyspala! Postel je nejen krásná, ale taky strašně pohodlná!


Okolí mlýna

 

Jeden ze starých domů v okolí


 Welcome to America

  


Včera jsem vstala v 7, protože jsem chtěla být vzhůru dřív než děti. Dala jsem se do kupy,
ale nikde nikdo, tak sem se ještě natáhla a samozřejmě to hned zalomila. Měla jsem ale
otevřený dveře, takže mě vzbudili přesně v čas. K snídani Kate dělala lívance s javorovým
sirupem - Welcome to America - a hned potom jsme vyrazili na... něco jako dobový festival
v Atlantském historickém centru. Já byla nadšená. Nejdřív sme prošli muzeum vevnitř, kde
bylo všechno od občanský války, přes 2. světovou, Martina Luthera, KKK, první
mrakodrap až k olympiádě v Atlantě. Měli tam dokonce vystavený
všechny olympijský pochodně od začátku minulého století až do teď. Teprve venku
jsme ale objevili pravý poklad. Byla tam spousta lidí v dobových kostýmech, kteří
předváděli práce v autentickém prostředí - kovář, přadlena, kuchaři - ukázky tradičních
vesnických domů z té doby a dokonce Pet ZOO, kde jste se mohli pomazlit
s ovcí, kozou, krávou, prasetem, králíkem, nebo kohoutem. :) V tu chvíli na mě začala
doléhat ta pravá atmosféra jihu. Nádhera.


Oslííík

Prasátko



Poník

Nahatá ovečka

Miminko

Chlupatá kráva

Druhá chlupatá kráva

Pak jsem se stavili na oběd v Chipotle a vrátili se zpět. Prošli jsme cosi s názvem
Swan House a v první minutě bych se tam přestěhovala. Překrásnej obrovskej dům
s točitým schodištěm, velikou knihovnou, spoustou pokojů, kaskádovitou fontánou
a rozlehlou zahradou. V areálu je i několik "PlayHouse", které jsou kopie velikých domů
co bohatí rodiče nechali postavit pro své ratolesti. Nejspíš nedokážu popsat jak krásné to
je, ale fotky snad trošku pomůžou. Včera bylo opravdu teplo, kolem poledne
je to pro mě až moc a to je tu podzim.

Swan House

Tyhle tři fotky nejsou moje :)
 
  

Zahrada - vidíte to sluníčko...bylo fakt krásně!

  

Swan

 

Fontány všude

PlayHouse

PlayHouse

 

Večer mě HD vzal nakupovat do Walmartu (yes! :D), protože
jsem neměla ani základní kosmetický potřeby. Sehnala jsem i spoustu věcí do pokoje,
abych se tu cítila ještě líp, žehličku na vlasy atd atd. Dopadlo to tak, že jsem tam nechala
skoro 150USD! Jeeeej! Takhle se šetří na Hawaii! :D Večeři vařila HM. Těstoviny
-sýrová omáčka-brokolice. Co víc si přát. Od půl 10 do půl 12 cca jsem připravovala
článek včetně fotek, takže jsem šla spát docela pozdě a ráno vstávala zase na 7 a zase
zbytečně. :D Ale tak radši budu připravená dřív než později.

Dneska jsem snídala wafle! Co já tady všechno nevyzkoušim...Den byl klidnější. Během
dopoledne jsme probírali všechny administrativní věci kolem AuPair programu, takže
pro Vás nic zajímavýho. :D Oběd V čínský restauraci Panda - moje první chinese cookie
jeeeeeej! Zaprvý mě překvapilo že je to sladký, zadruhý v sobě skrývala nejlepší hlášku
kterou může fresh AuPair dostat! :D "An important word of advice may come from a child."
:D Ouuuukej! Pak jsme byli nakupovat jídlo, svezli mě po okolí, abych viděla kde jsou další
shopy, škola a jak se do ní dostat kdyby nám ujel bus, sousedství s nádhernejma a opravdu
obrovskejma barákama, další restaurace atd. Doma jsem si chvíli hrála s dětma vzadu na
dvorku, ale HD vypouštěl a čistil bazén, takže všude byli komáři a Olivia skákala
v kalužích s blátem, takže jsme byli všechni špinavý jako... :D Sbohem bílý
boty! :D Ale byla to sranda. Pak jsem jí vykoupala (pořád žádnej pláč) a tak nějak tu
prostě jsme no...je to pořád takový nejistý, ale to se časem srovná. Jsou hrozně fajn, ale
je to pro nás všechny nová situace.

Pro zajímavost. Dostala jsem od nich telefon. Včera jsem ho zapla a do teď mi
přišlo 7 spam zpráv, kde si žádají mojí adresu, nebo jsou prostě pro někoho jinýho
a 5x mi někdo volal. Buď automat, nebo cizí lidi co sháněj bůhvíkoho! :D Strašný!

Zítra je můj první pracovní den, tak jsem zvědavá. Do úterý tu semnou bude HD a pak
je to na mně, tak doufam že to s Olive zvládneme přes den. Je hodně na maminku, ale hraje
si semnou, chytá mě za ruku a směje se, tak snad to bude v pohodě.. :)


4 komentáře:

  1. Vypadá to tam krásně! Už teď se těším na návštěvu. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těšim zpět do NY za tebou...týden do odletu co...juchuuu! :D

      Vymazat
  2. Ani mi nemluv, nestíhám.. :D Ale těším se! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to vážně užasně, tak hlavně si to užívej :)

    OdpovědětVymazat