úterý 22. října 2013

Happy Birthday !!!


Noooo tak se nám za ten týden zase událo pár nových věcí..prvních pět dní je celkem
nuda. Prostě práce, nic zajímavýho se neděje. :) Jeden den akorát pršelo, tak jsme
s Olive a HD jeli do Mallu alespoň na kolotoč. Strašně se mi líbí..



Koukej zebra kámo! 



A naprosto mě uchvátil workshop "Vycpi si svýho medvěda"!
Viděla jsem to jen v Simpsons předtim! :D



A objevila jsem svou oázu klidu...



V pátek jsem pekla první muffiny "po americku"!



Pak mě doma vyzvedla Hanča a jeli jsme do Downtown Roswell na horkou
čokoládu do kouzelnýho Coffe House!

No a v sobotu se slavily Nikči narozeniny a bylo to výborný! Richard se mnou po cestě
zajel do Party City a OMG!!! Mohla bych tam strávit noc! Mají fakt úplně všechno
co si dokážete představit, že by mohlo udělat z Vaší párty událost roku... kromě chlastu.
Když jsem viděla co všechno můžu koupit abych z ní udělala Birthday Girl jako z fimu,
lehce jsem tam provětrala peněženku. Ale stálo to zato!

 



Ve čtyři ráno a v pyžamu :D

Nooo a šetřim na Hawaii, protože pokud to klapne, tak v únoru s Denčou
a možná Jitkou poletíme říct Aloha domorodcům!

Žádné komentáře:

Okomentovat