čtvrtek 17. října 2013

Studio Movie Grill


Wau... tak jsem tu poprvé byla v kině. A nestačila se divit. Tohle je trošku jiný kino.
Byli jsme čtyři holky, dvě ze sobotní párty a poznala jsem novou češku :) Seděli jsme
v pohodlných křesílkách u stolečků s červeným tlačítkem a obsluha byla hrozně milá...jako
všichni tady. Takže si během sledování filmů dáte večeři, pivo, koktejl nebo zákusek. Pecka.
Z poslední řady jsme měli super výhled a "Prisoners" mě nezklamali... je to zvláštní film,
ale mně se tenhle styl prostě líbí...i když mě Anna Lena proklíná asi ještě teď.





Přední řady

Zítra jdeme na její Birthday dinner do Cheescake Factory a v sobotu slaví narozky Nikča
a pro jistotu rovnou ve dvou klubech.. ouvej! :D

Aaaaa... zase jsem fotila když jsem se byla projít no.. ale nebojte, já si nato časem
zvyknu a nebudu Vás s tim už obtěžovat! :D







Sousedovic hřbitov...

A mají tu divnou zvěř

Hey Billy, want a balloon? <3 

Poslední dva dny bylo celkem zataženo, takže je tu konečně teplota která mi vyhovuje.
V tričku je mi fajn. I když holky co tu zažili léto si stěžujou, že je strašná kosa.
Tak nevim co budu dělat v červnu ...:D

Žádné komentáře:

Okomentovat