neděle 13. října 2013

Apple picking


Tak tu máme další weekend a já jsem se ho v rámci kulturní adaptace rozhodla opět
strávit výletováním s rodinou. Jelikož moje první výplata zmizela dřív než jsem se s ní stihla
pomazlit, mohla jsem buď sedět doma, nebo sbírat nové zážitky..takže volba byla jasná.

Kolem půl 12 jsme vyrazili. Kvůli šílené dopravě byla cesta nekonečná a z hodinové jízdy
byly rázem hodiny dvě a to jsme se ještě chvílema motali po opravdu šílených štěrkových
cestách! :D Ale bylo to fajn. Fotila jsem z auta a kupodivu to ani neni tak strašný,
jak jsem očekávala.


Welcome to America

Stejně je to tu krásný..

Pigly Wigly

Jedna "z lesa"

No nakonec jsme do cíle cesty přecijen dorazili. Udělali jsme si piknik, snědli oběd a byli
připravení očesat jim tam všechny stromy. Jenže ouvej... dozvěděli jsme se, že sběr jablek
byl minulý víkend. :D Takže jakože nic no. Udělala jsem alespoň pár fotek a milý místní
pán nám doporučil farmu asi o 5 mil dál. Takže cesta pokračovala.

Staré reklamní cedule 

Mám je hrozně ráda 

Taky pár jablek...

A lavička před sadem

Po půl hoďce jsme teda kotvili u sadu číslo dvě. Tam už to klaplo. Proběhla klasicky
petting Zoo, stříleli shnilý jablka z kanónu, a trhalo se a trhalo...a jedlo. Ochutnala jsem
asi 4 druhy jablek a pak mi bylo trošku šoufl! :D


 

 

 

Na večeři jsme se stavili v opravdu mini Dinner v Dawsonville. To bylo kouzelný.
Dřevěnej domek s výbornou pizzou. Bylo na ní teda tolik sýra, že jsme všichni funěli
po druhym kousku, ale tak aspoň se dneska nemusí vařit. :D

Před cestou domů jsme ještě udělali zastávku v jednom parku. Prohlédli si 200 let
starý most postavený kompletně ze dřeva a jeho blízké okolí. Pak už to uteklo hrozně
rychle a kolem 8 jsem byla vděčná že jsem doma. I když to bylo dlouhý a vyčerpávající,
skvěle jsem se bavila, viděla zase jiná města a zkusila si něco nového.
Proto jsem přece tady...

Old Town Pizza Dinner

 

Následuje hodně přírody

Jen a jen dřevo

1820...neuvěřitelný

 

 

 

 

 

Hřbitovy jsou tu moc krásný

Po obědě vezmu kolo, deku a knížku a pojedu relaxovat na nějakou louku...

Žádné komentáře:

Okomentovat