pátek 11. října 2013

Jak probíhal druhý týden


V první řadě se chci omluvit že nepíšu častěji, ale ono opravdu moc není
kdy... Pořád se něco děje a když mám večer chviličku, dělám na svém scrap booku.
A taky střádám fotky, protože během týdne pracuju, není moc co fotit.

V úterý mi HM doporučila naprosto úžasný obchod kam mě odvezli a já si koupila troje
strašně krásný šaty, a dvoje boty a pár dalších věcí do pokoje. Nutno dodat že za peníze,
za který bych si v ČR koupila jedny boty. Ale vůbec tak pořád ještě dokupuju věci
co se mi nepodařilo dopravit z domova, takže dolary mizí rychle. 

Včera jsme z HD začali zdobit dům na Halloween. Natahali jsme falešný nylonový
pavučiny na poštovní schránku, zábradlí kolem verandy a keře. Plus garáž osvětlují zelená
světla. Myslím že až bude hotovo, bude to skvělý! A taky jsem byla vyzkoušet kolo
co mi připravil (což je po třech procházkách s kočárem denně docela sebevražda, ale tak
co už. :D Dobrý to bylo, ale zapomněla sem jak strašně z toho bolí zadek!)  a viděla
jsem srnku! Tady je to opravdu jak v lese.
Co se týká pracovního týdne, utíká to docela rychle. I když jsem off, trávim většinu
času s rodinou a večer fakt chodim spát vyřízená. Příští týden se mi rozvrh trošku
změní, tak jsem zvědavá jak.

Dneska se tu zastavila Cara, moje koordinátorka. Zkontrolovat nás po dvou týdnech
spolu a probrat zda je všechno ok. Což myslim že je, takže to byl milej rozhovor. :)

Ale dost keců, tady je pár fotek a já jdu zase spát!

 

Zase to sousedství no...



Čipmankové, veverky, žáby...cokoliv chcete



  Nicholasova sluneční soustava a muj první pokus o pečení. Ehm.. i z mouky na chleba
se dá udělat dobrej dort...když na to nacpete jahody, šlehačku a čokoládu...

Moje první párty

Po víkendu určitě napíšu zajímavější článek...


Žádné komentáře:

Okomentovat