pondělí 7. října 2013

Party, Country Fair a Halloween Shop


Mám se tu vážně skvěle.
Po úspěšně přežitém pracovním týdnu plném sluníčka a teplot přes 80 stupňů jsem
se domluvila s Nikčou že teda podlehnu a půjdu s ní do "víru velkoměsta". Párty byla
super. Pět holek, spousta pití a tance. Domu jsme se dostali asi ve 4 ráno a v 8 mě
vyzvedával HD, protože v sobotu byla na programu místní pouť. Po cestě domů
jsem přemýšlela jestli vůbec pojedu, ale nakonec jsem byla ráda. I když totálně
nevyspalá, s lehounkou kocovinou, tak jsem si to užila co to jen šlo. Já nevim jak
to vysvětlit, ale jak už jsem jednou řekla, tohle je prostě jih... ano, já mam strašně ráda
město a hezký šaty a upravený lidi a bla bla bla, ale tady jsou všichni tak v pohodě
prostě.. nic neřešej, vypadaj že si s ničim nedělaj hlavu.. bylo to takový venkovský.
Jediný co mě opravdu dostávalo, bylo to počasí (ne, ještě jsem si nezvykla).
Sluníčko pařilo tak, že nevim kdy jsem se naposledy takhle spálila a teplota byla
někde u devadesátky. Po dalším obědě u Pandy (dostala jsem nudle do tý papírový
krabičky z americkejch filmů jéééj! :D) jsme se zastavili u jezera a já strašně strašně
moc záviděla všem co se tam koupali. Hned bych tam skočila za nima.

<3


Původní víc jak sto let stará pila byla v provozu

A spousta spousta starých strojů






Petting ZOO of course

Nejroztomilejší






Little Miss Sunshine








Welcome to America





Jezero

A jedna z asi tisíce pláží


Odpoledne jsme se ještě stavili v shopu, kde prodávají věci na vytváření úplně
čehokoliv. Látky, papíry, plátna, třpytky, stužky, desky, samolepky..... milion věcí.
Celý je to veliký jako kráva s prominutim a já bych tam mohla strávit celej den.
Koupila jsem si věci na scrap book, abych mohla tvořit i tady, protože všichni víme
že jsem trošku ujetá že... ale jelikož jsem v zemi neomezených možností,
bude tohle pecka.



K večeři HM udělala lososa a světe div se, já zase jedla rybu. Jsem na sebe vážně
hrdá! :D Kolem osmé jsem padla za vlast. Totálně vyčerpaná, pravděpodobně
s lehkym úpalem a uchozenejma nohama. Vzbudila jsem se ale po 2 am a do 6 nemohla
spát. Takže jsem si připravila fotky na tehle článek, napsala ten předchozí a pak
ještě do 8 spala.

Dnes po snídani jsme vyrazili na Costume shoping... co Vám mam říct.. já byla v ráji.
Halloween store postavenej jen na 2 měsíce totálně plnej super creepy věcí.
Něco byly větší kýče, něco menší, ale já mam svůj absolutně neodolatelnej 
Skull Cup a silonky s křížema, takže jsem spokojená.

Všechno se samozřejmě hejbalo

A vydávalo děsivý zvuky
















Neni perfektní?

Po rychlém obědě jsem pospíchala do obchoďáku kousek od nás, kde jsem
se setkala s Marcelkou. Chvíli se mnou chodila po obchodech a já tam nakonec
strávil asi 5 hodin. Ano, opravdu mě bolej nohy. Sice jsem nesehnala věci který jsem
primárně potřebovala, ale samozřejmě mam spoustu jinej blbostí. Šperky, kosmetiku,
strašně krásný prádlo z Victoria´s Secret, šaty a bohužel i další věci na scrap book.
Jo, musim šetřit. Dneska jsem dostala svojí první výplatu a musí mi chvíli vydržet.
Šetřim přece na Hawaii.

Koupila jsem si taky další přívěsek do mojí (zatim bych tomu tak neříkala) sbírky.



Když jsem se přemisťovala z Mallu do okolních krámů, začalo pršet..hodně. Máme
tu hurikán dámy a pánové. Jeeeej! :D Když mi na mobil přišel Emergency Aller tak
to semnou málem seklo, ale HD mi vysvětlil, že je to prostě jen bouřka
s troškou víc deště no.



Koupila jsem do zásoby víc pohledů, tak kdyby měl někdo zájem, napiště. :)


6 komentářů:

  1. Wau fotky nádherný, sluníčko to bych asi fakt padla. Halloween se blíží i k nám do irska, ale USA je na tohle rozhodně něco jinýho, tady to moc prej neslavěj tak uvidíme :)
    Já bych si o ten pohled klidně řekla :) Jestli mi ho chceš poslat a já ti klidně pošlu z Irska :) Klidně napiš na blog, nebo na face.

    OdpovědětVymazat
  2. AHoj. Pěkné fotky. Já bych měla zájem o pohled od tebe. Na oplátku bych ti poslala z ČR:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vypadá to, že si to fakt užíváš, závidím. Už se sama těším, až dodělám maturitní ročník a sama se vydám za tu velkou louži :) a jinak pohled by fakt nevadil. Na mejl (když mi ho pošleš) ti napíšu adresu.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych měla hned začít šetřit, protože první týden dovolené mám "už" v únoru! :D A kdyby jsi tam měla i jeden pohled pro mě, budu ráda! Sbírám celou USA. Pošlu ti na oplátku z NY se special věnováním. :D Jak bude čas mohly bychom na Skype. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel pro mě to šetření neni tak jednoduchý! :D Takže v únoru jedem na Hawaii? Prej jsou nejlevnější letenky ten měsíc :D Pohled pošlu, pošli mi adresu na fb třeba :)

      Vymazat