sobota 26. října 2013

Social Security Number


To je taková kouzelná věc, kterou potřebujete k tomu, abyste v USA mohli legálně
pracovat. Za normálních okolností se o něj žádá dva týdny po příjezdu do USA, ale
jelikož zdejší vláda je možná ještě šílenější než ta naše, musela jsem čekat až do tohohle týdne. 

Oba moji HP se kvůli tomu museli vzít volno v práci (děkuju) a zatímco Kate zůstala doma
a v mé pracovní době byla s dětma, Richard semnou jel do Marietta, což je město asi
hodinu odsud. Po security check jsem si vzala lísteček, posadila se a čekání bylo podezřele
krátký. Takže u příslušnýho okýnka mi paní oznámila, že sem tam jakože špatně a musí to
někomu předat. A že budou volat moje jméno tak ať posloucham. HD mě celou dobu
připravoval na to, že úředníci jsou nepříjemný a kdesi cosi (pamatujete na pána na
imigračnim?), ale naštěstí ta co to se mnou řešila byla hrozně fajn, což jsme oba hladoví
po dvou hodinách sezení ocenili. Jen tak pro zajímavost potřebovala jsem opět
asi 7 dokumentů abych si mohla o tohle číslo žádat, takže další sranda. :D

Pak jsme se stavili v nějakym hasičskym bistru na sendvič (nejmastnější veggie
sendvič ever) a seděli další hodinu v autě na cestě domu. Jupííí!
Miluju administrativu!

Ale teď už je předemnou víkend, v sobotu jdeme na Halloweenskou párty na což
se neskutečně těšim a do samotného Halloweenu zbývá 6 dní! Juch! 

Spousta nepodstatných fotek

Open House

Šest minut čekáš na přechodu! Every day!

 

 

Všechno je tu někomu věnovaný

Další magic place co pravidelně potkávam

Omlouvam se za kvalitu, ale nechtěla jsem jim lízt na zahradu

 

Sousedi upgradujou

 

To byla láska na první pohled

 

<3

:)

 

Byl to zvláštní pocit..

..jen tak tam stát a řikat si: "Wau, ty seš fakt v USA!"

Juuuu

Něco pro mě vyloženě

Starý kino v Marietta

Ne, ještě pořád mě to tu neomrzelo...

Žádné komentáře:

Okomentovat