pondělí 28. října 2013

Cluster Meeting a Halloween Party


Jééé to bylo tak super.  :D  Ale hezky popořádku.

V sobotu jsem měla svůj první Cluster Meeting. Jednou měsíčně naše koordinátorka
svolá všechny Au Pairs z okolí a něco se podniká. Teď v říjnu (vážně jsem právě asi 30
vteřin přemejšlela jak se řekne October?!) to byla stará rodinná farma jedné z Host Moms
a pozvání byli i HP s dětmi. Vyrazili jsme asi v půl 12 a po hodině a půl v autě jsem měla
svoje první jídlo z Food Trucku :D. Indický.. mmm! :D

A fotila jsem za jízdy...

KFC kuře co hýbe zobákem a očima

Military hřbitov...





Když jsem se všichni sešli, potkala jsem spoustu nových holek (a jednoho kluka) z různých
zemí, ale jelikož všechno proběhlo tak nějak rychle, snad budeme mít příště víc času si popovídat.
Pak nás čekala společná Hay Ride. Což jen pro ty co to neví, je něco naprosto úžasnýho
pro lidi s alergií jako jsem já. :D  







Střílení dýněma bylo fakt dobrý! :D

A poslední společná věc na programu byl dort na oslavu několika holek, co měly
narozeniny od posledního setkání. Ehm...Let me tell you something!! To byl ale hnus! :D
Jako vážně ale. To je prostě...cukrovej dort! Dobře, ten korpus je hnusnej, ale když je
nejhůř, tak by se to dalo, ale ten krém, to je prostě našlehanej cukr. Tak sem si
postěžovala, dobrý! A samozřejmě jsem to musela vyfotit.

Brrr

Pak už jsem nenápadně popoháněla HP, jestli můžeme jet domu, že se potřebuju připravit
na večerní párty. Po cestě jsme se ještě zastavili na večeři. V BBQ House. Tak jsem si dala
hranolky a byly to možná nejlepší hranolky v mym životě. To jen tak mimochodem.
No a pak začaly přípravy.


Na osmou mě Richard hodil k Nikče. Pak pro nás přijela Marcela a k ní pro nás pak
přijel Paul - proč to dělat jednoduše když to jde složitě že - a musim přiznat, že právě
on má velikej podíl na tom, jak úžasnej ten večer byl. Jelikož měl objednanej VIP stůl
v perfektnim klubu (určitě nejhezčí z těch 5 kde jsem zatim byla), měli jsme super výhled
z balkonu na všechny překrásný masky, bláznivý lidi a polonahý barmany. Hostesky
v úžasnejch kostýmech nás obskakovaly a za nic jsme neplatili, takže jsem Paulovi slíbila
ten nej dort kterej se mi tady podaří udělat. A pak nás ještě odvezl domu. Což je jen tak
pro zajímavost asi 30 minut úplně opačnym směrem než potřeboval jet. Fotky jsou jako
vždy katatrofální, takže to s nima nebudeme přehánět že..

Vanessa, Marcela a Niky

:D ...já vim

Tom, Niky a Paul

A takhle vypadá ten klub




V neděli jsme jeli na oběd do Mexický restaurace, kam mě vzali první den, když jsem přijela.
Kromě toho že jsem objevila naprosto výborný jídlo, byla moje tortila růžová, protože
tady tu kampaň s bojem proti rakovině berou opravdu vážně. No a aby tý růžový nebylo málo...


Vííííííííí


Vážně bych chtěla vidět kdo v tom jezdí! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat