pátek 1. listopadu 2013

Trick or Treat!


Aaaaaawesome!!! :D

Tááákže, můj první Halloween v Júesej byl fakt boží! Jelikož jsou děti malý, proběhlo
to celkem rychle. Byli jsme venku asi hoďku a přinesli tolik candy, že nevim co s tim
budeme dělat. A to ani nemluvim o tom, co zbylo doma! :D

Poznala jsem spoustu sousedů, který jsou fakt milý, nafotila spouuustu dekorací
(ale mrzí mě, že bez blesku nebylo nic vidět a s bleskem to neni ono), jsem totálně
poštípaná od komárů, protože jsem byla v tílku (ano, začínam tohle počasí
milovat. Na konci října chodit v kraťasech a v tílku neni špatný...)

Noooo, a teď se těšim až půjdu spát, protože mi včera bylo nějak divně a na dnešek
jsem spala 14 hodin...wau hm? V následujících dnech se chystam do Haunted House
a do Georgia Aquarium, jen si nejsem jistá kdy nám to časově vyjde s holkama.

Takže Happy Halloween, užijte si fotky a další článek napíšu hodně brzo, protože
mam připavený obrázky z mých nákupů (jéééj holky! :D... ok, calm down..)


"Elvis...or is it?"

 

Každej den se cejtim americky:D

To je půlka našich zásob

 

 

 

 

Tý dole je zle a tu nahoře to baví! :D

 

 

 

 

 

Hello there!

:D

Ta kočka se hejbala...

 

 

 

 

 

 

 

 

Náš mini hřbitov

Naše superpavučina svítící ve tmě!

A náš super house!

Taky nasraná a milá dýně!

A náš dvouapůl metrovej pavouk!

Tak a já si jdu škrábat štípance. Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat