neděle 3. listopadu 2013

Gold Panning


Vííííííí!

:D Zlato zlato zlato! :D

Ale ne tolik...


Moje Host Rodina má fakt cool nápady! A tak jsme se dneska vydali do starýho
"dolu" v Dahlonega si vyrejžovat svoje vlastní bohatství! Cesta utekla rychle a na oběd
jsme šli do Irský hospody, která byla fakt našláplá! Malý, temný a po zdech a stropě
všude napíchaný dolarovky (většinou) s věnováním, jménama, básničkama,
obrázkama... uuuu! Dala jsem si Fish & Chips (kdo je na mě hrdej že jim maso?..Tak
trochu aspoň..) a jak hnusně to vypadalo, tak dobrý to bylo!


Zbožňuju zdejší obrovský nebe

 

 

 

 

 

Milá dekorace

 

Fish & Chips

Pak jsme si přošli downtown, ale jelikož je to malinký, za 30 minut už razíme
k hlavní atrakci dne! Zkouli jsme krátký video, ať víme jak na to, dostali pánve
s pískem a hurá...já jsem teda myslela že to děláme tak jako "hahaha, najdu strašný
zlato určitě v těch kamínkách", ale když jsem tu svojí pánev pak odevzdávala, tak
týpek to študuje a zkušenejma pohybama mi z toho vykrouží minišupinky,
naleje je do zkumavky a podává mi to, zatim co já na to koukam jak tele
na nový vrata! Takže docela wow.. :)


Wow House

 

Ladil mi s nehtama

 



 

  

Místo činu...


 


Tady se rejžuje zlato

A tady diamanty

A asi dalších 20 druhů drahokamů

 

Zlatooo

 

 

Pak nás čekala tour podzemím a ten samej krasavec (ne nebyl) se silnym přízvukem
nám názorně ukazoval, jak to dřív chodilo a nezapomněl zmínit, že domu jste po takový
šichtě přišli buď hluchý, nebo mrtvý. Za dolar na den... to se vyplatí. Vlastně ne,
myslim že ty, co ze svojí práce do 3 let umřeli měli asi 1,75 USD... 


 

Trošku starý vrata

Jenom pár-set-let

 

 

 

Ňuňu

 

V Gift Shopu jsme si koupili Rock Candy, který mě naprosto okouzlily a po cestě
domu jsme projeli strašnym deštěm. A poslední zastávka byla v obchodě, takže se mi
v lednici chladí plzeňskej sixpack!


Waaaau

Ostružina a Hroznový víno

 

Konec světa?

A ještě jeden krásnej záběr...


 

Dobrou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat