pátek 8. listopadu 2013

Novinky...


Nechci Vás nechat na suchu, ale moc se toho neděje. Na druhou stranu mě ale
čekají (snad) úžasný věci. O tom ale za chvilku...

Můj oblíbenej Maple Tree. Pokochejte se...

<3

Takže.. kdo mě zná, tak si asi dokáže představit co jsem předváděla v obchodě
když jsem narazila na tuhle značku spodního prádla. Samozřejmě že jsem to tam
nemohla nechat. A jelikož tu úplně nepotřebuju vystavovat konkrétní
kousky (ehm..), tak aspoň ta úžasná  visačka! :D A nesuďte mě!

Ááá v úterý (???) jsem si nakoupila nový "dortový věci" a upekla muffiny pro sousedy,
abych si začala tvořit nějakou základnu tady a mohla píct dorty. :) Druhej den jsem
jí potkala a strašně mi je vychválila, takže asi dobrý.. i když to pořád neni ono...


Ty cukrový krystalky nahoře jsou úžasný!

První s Americkym fondánem...

Když jsem se byla v úterý večer projít, našla jsem u baseballovýho hřiště tenhle míček a..
prostě jsem ho tam nemohla nechat no...jako ptala sem se HD a řikal že hřích
to neni, takže mam z něj prostě radost, jak je špinavej a odřenej a fakt
prostě používanej... :D



A tohle přáníčko jsem posílala mamce k narozeninám...


No a teď tu mam fotky megaptáka co nám přiletěl na zahradu
a seděl si tam 2 metry od nás.. wooow...:D








No... jako fakt se nic zajímavýho nestalo, ale.. stane!
První zážitek, kterej mě čeká už příští týden, je NBA zápas. Atlanta Hawks
vs. New York Knicks. Takže se hrozně těšim, protože to bude určitě super.

Druhá úžasnost. Na Díkuvzdání jedeme s HF na Floridu.. juchuuu! Takže se tam
podívam dřív než jsem čekala. Je to poslední týden v listopadu...

Třetí, skvělá perfektní předzvěst je lyžování poslední týden v Lednu. To neni ještě úplně
na 100% jistý, ale měli bychom jet do Severní Carolíny... a já sem hrozně ráda že
mě pozvali, protože to je další země a jenom blbec by asi nejel že.. ;) 

Já vim že se toho moc neděje, všechno tak nějak v pohodě plyne a mam se krásně
a užívam si toho počasí a každý maličkosti která je jiná.


Žádné komentáře:

Okomentovat