neděle 10. listopadu 2013

Caribbean Cruise !!!


Jupííííííí!
Jsem strašně strašně moc nadšená, protože jsme včera (jak už jste někteří
možná četli) s Denčou zabookovaly a zaplatily (z půlky) naší první dovolenou!
Tak nějak realisticky jsme se usnesly, že na Hawaii nestihneme do února našetřit,
a tak si ho odložíme na Srpen, protože máme na konci obě narozeniny!

Ale... bylo to strašně na rychlo, takže jsem to nestačila ještě vstřebat ani prostě! Denča
mi ráno napsala, jestli můžu na skype, že něco potřebuje. A dostala jsem se domu
až v 6 a poslala mi odkaz, shodly sme se že se nám to líbí, a jelikož volné kajuty
mizely neskutečně, ale neskutečně rychle, prostě jsme do toho skočily, takže mi
to ještě ani nedochází. 

Loď má 14 podlaží a naše kajuta je v desátym, (to je jako hodně dobrý, kdyby
to někdo nepochopil) takže jsem o to víc šokovaná, že se nám jí podařilo ukořistit.
No a bazény, bary, minigolf...ještě jsem to ani všechno pořádně neprozkoumala. Ale
nemůžu se dočkat. Plavba začíná 17.2 z Miami, takže pravděpodobně tam poletíme
o den nebo dva dřív a prozkoumáme to ještě tam. :)


Plán plavby

Naloďovat bychom se měli někdy kolem 4 pm v pondělí a první den strávíme
na moři. Pak se přes jednotlivé ostrovy, budeme vracet zpět s tím, že na každém
je spousta času místo projít. :)  Half Moon Cay a Nassau jsou Bahamy, takže si na
mapě vyměním další připínáček (o mapě napíšu později). :)


 

 

 

Vypadá to krásně a i kajuty jsou naprosto kouzelný...i když myslíme, že se
tam asi  moc zdržovat nebudeme. Nejlepší na tom je, že v Karibiku je jedno jestli
je únor...vedro mají pořád. Dokonce HD řikal, že mnohem lepší než jet v létě, když
jsou hurikány! :D Překvapivě...

V pátek jsem zase pekla. Pro Niky a její HF za to, že tam skoro každej týden
přespávam. A KONEČNĚ! Konečně! se mi podařilo udělat takový cup cakes,
abych s nima byla spokojená. Našla jsem perfektní mouku a kypřící prášek a.. hned
to chutná úplně jinak. Jen ještě musim přijít na máslovej krém. To jejich Jell-O
je pěkně nechutný!





Ještě nejsem tak vybavená co se zdobení týče, takže pořád improvizuju, ale i na to
časem určitě dojde. :) Strašně moc mě potěšilo, když mi včera Kate předala malinkou
obálku a v ní bylo poděkování od sousedky, za Cup cakes který jsem pekla minule.



A jelikož je neděle a já si naplánovala dost věcí, jdu něco dělat.


Co vezou?

<3 To je prostě boží!

Hezký zbytek víkendu.


Žádné komentáře:

Okomentovat