čtvrtek 14. listopadu 2013

Atlanta Hawks vs. New York Knicks


Well... kde začít? Co třeba tim, že to bylo NAPROSTO ÚŽASNÝ?!?! Bože jako...
ano, řeknete si blbej basket, ale byl to fakt zážitek. A nejen hra samotná.




Začalo to tim, že se rozhodlo, že pojedeme vlakem. Uuuuu poprvý. Takže mě v 6 večer
Kate hodila na bus stop. Uuuu also poprvý. Nejdřív jsem tam 10 minut klepala
kosu, protože přijel pozdě, ale tak dalo se. Pak jsem nastoupila a celá cesta trvala
cca 25 minut a ty lidi na mě prostě koukali divně! Ale jako fakt divně! Za prvý jsem
tam byla jediná bílá a za druhý jediná holka co vypadala jak holka. :D Ale tak
jako bylo to v pohodě samozřejmě. To bych chtěla vysvětlit. Když jsem sem jela,
věděla jsem, že v Atlantě jsou z víc než 60% černoši. Ale za ty skoro dva měsíce
co jsem tu, jsem se skoro s žádnym nesetkala. Ano, na party možná..tam jich je dost,
ale stejně. V tý čtvrti kde žiju a na ty eventy kam s rodinou jezdim, tam prostě nejsou.
Takže to pro mě byl trošičku šok, protože co si budem nalhávat, kolik jich žije v ČR?
Je to prostě změna..  :) Stejně jako bych chtěla konstatovat, že za pokladnama
v obchodech, na benzínkách, číšníci v restauracích, řidiči busů i školních busů,
uklízeči, zahradníci, pošťáci.. všechno jsou černoši. Neviděla jsem nikoho jinýho
to dělat. A to mě taky trošku zarazilo když jsem se nad tim zamyslela poprvý.
Ale to je trošku mimo téma.




Dál. Vystoupila jsem z busu na vlakový zastávce kde jsem se sešla s holkama a mohlo
se vyrazit. Musely jsme 2x přestupovat, přijely asi o hodinu později, ale vůbec to nevadilo.
Ten suite kterej jsme měli byl úžasnej. Mam strašně špatný fotky, ale až mi pošlou
holky svoje, tak to doplnim. :) Byl to jakoby samostatnej "pokoj" se skvělym výhledem
na celou arénu, asi čtyřma minibarama, spoustou jídla, superpohodlnejma sedačkama..
a hlavně fajn lidma. Čímž znovu děkuju Paulovi za úžasnej večer.



Dokonce jsem během hry pobrala i pravidla a viděla Kiss Cam a pravý americký
roztleskávačky a dlouhejma vlnitejma vlasama, umělejma řasama (a prsama..?) :D
a chlápka balancujícího na deseti židlých na sobě. Pak takový ty soutěže kdy
má týpek jeden pokus nato dát koš z půlky, 30 sekund na bůhví kolik košu apod.
Bylo to super. V poločase ze stropu padaly padáčky s plyšákama a Nikča si jednoho
ukořištila, (i když o něj musela bojovat s asi desetiletym chlapečkem :D)
a ze zdola stříleli a házeli trička. Na to jsme ale byli moc daleko. :) Dokonce za Atlantu
hraje nějakej Němec a Anna řikala, že je to jeho první rok v NBA.

Scooootyyy! :D



No prostě to bylo skvělý. Hra byla dost vyrovnaná, ale Knicks nakonec vyhráli.
I když jen asi o 5 bodů. :) Pak nás čekala zase ta šílená cesta vlakem se dvěma přestupama,
Nikča mě pak hodila domu a do postele jsem se dostala asi před jednou, takže to
nebylo tak hrozný. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat