úterý 19. listopadu 2013

Můj pracovní den


Už moc lidí si stěžuje že nepíšu, takže tady máte další střípky z mýho života za velkou louží.
Já bych se klidně ozývala častěji, ale nepřijde mi, že se děje něco extra zajímavýho.

Teď se mě ale Leni (a Lůca :D) zeptala, jak třeba vypadá můj pracovní den, co dělam
ve volnym čase atd. A já k tomu připojím i to, co všechno jsou moje povinnosti obecně,
protože ne každý to ví. :)

Pracovní den

Začínám pracovat v půl 9 každý den kromě úterý, kdy jsem "on duty" už od osmi.
Devět hodin denně, 5x v týdnu. Jako AP můžu pracovat max. 10 hodin denně a max. 45
hodin týdně. Nicholas je tou dobou už ve škole. Na Bus Stop ho vozí Kate ve
čtvrt na 8.
Olivii "přebíram" oblečenou, nasnídanou, s připravenym džusem. Obvykle se
mnou po ránu moc nekomunikuje, takže první cca půl hoďku jí nechávam v klidu,
ať se dívá. Pak poklidim hračky (protože má neuvěřitelnou schopnost udělat obrovskej
bordel z ničeho :D) a připravim svačinu. Každej den, pokud neni opravdu hnusný
počasí, což tady bylo pokud se nepletu jednou - hodně pršelo, chodíme ven.
Obvykle na to stejný dětský hřiště který má ráda. Někdy mi usne po cestě, takže se
s ní jen procházim, ať jsme na vzduchu, nebo se zastavíme jen na mini playground
kousek od baráku. Vracíme se kolem 12 a někdy spí, někdy jí zase necham
v obýváku u nějaký pohádky a jdu udělat oběd. Často jsou v lednici zbytky od večeře,
nebo mě ukecá na Hot Dog, na který je fakt ujetá. Pak máme do půl 3
čas, než musíme vyrazit pro Nicholase. Snažim se s ní dělat něco kreativního.
Zpíváme, kreslíme, stavíme z Lega, čteme apod.
School Bus přijíždí mezi 2:47 a 2:53 každý den,takže 10minut předem beru kočátek,
dítě a razíme na Bus Stop, který je 5-10 minut (podle toho jak sem líná chodit)
daleko od našeho baráku. Je vlastně jakoby u vjezdu do našeho sousedství. A ano,
bus řídí černoška Lůco. Děti si tam vyzvedávají ještě dvě mamky vždycky. Cesta
domu bývá na dýl, protože Nicholas sbírá listy a kameny a jehličí a kytky a bobule...prostě
všechno, protože staví past na monstrum a oni tyhle věci hrozně rádi jedí.
Doma pro nás pro všechny připravim svačinu a pak je to pokaždý jiný. Máme
jakoby 2 hodiny do konce mojí směny, takže buď si hrajeme na zahradě, u nich
v pokojích, nebo relaxujeme dole u nějakýho filmu. Vykoupu Olive a pak se je
během poslední půl hoďky snažim dát nějak do klidu, právě třeba tim filmem, aby
nebyli úplně zbrklý a rodiče se hned nezbláznili až přijdou domu. :D A většinou
to funguje. No a pak přijde HM a moje práce tim končí. 

Moje povinnosti

Kromě dozoru nad dětma, dělam i spoustu jiných věcí. Peru jejich oblečení
(2x týdně obvykle) a povlečení. Jednou za čas uklízim jejich pokoje a šatny. Každý
den dělam nádobí, uklízim kuchyň, zametam a luxuju v obýváku - tyhle věci nemam
ve smlouvě - když to tak řeknu- , ale dělam je proto, že tady žiju, a chci aby to tu bylo
čistý a hezký. Nikdo mě do toho nenutí a zabere to pár minut. Jednou jsem se
dokonce pustila do úklidu garáže, ale já mam prostě občas takový záchvaty no... :D

Volný čas

Noooo. Během týdne většinou nic moc (pro vás) zajímavýho nedělam. Když skončim
v půl 6, někdy pomáham HM s večerí - velmi výjimečně! - ale většinou padnu na
postel, podívam se co se ve virtuálnim světě stalo novýho, tvořim scrap book, píšu
do deníku, kreslim, čtu si, jdu se projít.. a tak. Holky choděj ven i během týdne, ale
já tim že nemam k dispozici auto, tak se prostě z baráku moc nedostanu.
Nakupovat chodim většinou v neděli. Byla jsem ve zdejšim HM i Forever 21 a měla
bych se tam podívat znova, protože maj moc hezký věci, ale naprosto jsem se
zamilovala do T.J.Maxx! Tam maj prostě všechno a pokaždý tam necham strašně
moc peněz a pak sem naštvaná že jsem tolik utratila, ale... mmmm. Prostě boží!
Co se týče nákupů jídla, jediný kam si můžu dojít sama je Harry´s Farmers Market,
kde jsem shodou okolností byla dneska a musim říct, že ten mam i nejradši.
Strašně dobrý věci, organický z 99% a i když si za něco připlatíte, tak třeba ovoce
tam maj dokonalý a je tady drahý všude, takže to si nevyberu.

Uff... doufam že jsem pokryla všechno! Kdyžtak se ptejte dál! :D Včera bylo naprosto
krásný počasí, zase jsem mohla chodit v kraťasech. Dneska je trošku větší zima,
ale sluníčko svítí pořád, takže si nestěžuju! :) 

Večer máme další Cluster Meeting, takže se pravděpodobně ozvu s dalším
článkem velmi brzo. :)  Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Děkujeeme, krásný počtení! A těšim se na další článek, takže piš častěji :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Parááááda, už se těším na další počtení! :D
    Jsem ráda, že se ti tam líbí a že nás takhle necháš nahlídnout do tvýho aupair života :)

    OdpovědětVymazat