středa 20. listopadu 2013

Garden Lights Holiday Night


Včera večer proběhl můj druhý Cluster Meeting. Poznala jsem zase několik nových
lidí z různých zemí a dokonce se setkala s češkou, která přijela minulý pátek
a pořád se ještě rozkoukává. Ale je fajn. :)

Na programu byla návštěva botanický zahrady. Vůbec, ale vůbec se mi tam nechtělo.
Neměla jsem nějak náladu, ale nakonec jsem byla ráda. :) Richard mě tam odvezl
a pak mě zase vzal zpět, což mu zabralo celej večer kdy měl jít na pivo s lidma z práce,
takže to prostě bylo celý nějak nevhodně naplánovaný pro nás zrovna no. Ale jak
řikam, nakonec to bylo skvělý.

Věděla jsem, že to má bejt celý obalený světýlkama a čekala jsem naprostej kýč.
Což to tak trošku byl, ale... :D Nevadí. Bylo to pěkný. V jednu chvíli jsme stáli u takový
obrovský tratě s vláčkama, jezdily kolem kopce, vedle hořel oheň, voněla skořice
a hrály koledy. V tu chvíli jsem měla strašně zvláštní pocit... tak nějak krásnej, ale
zvláštní prostě. :) Bohužel nemam fotku, protože to bylo strašně tmavý a mě pár
minut předtim umřel foťák, tak jsem pak fotila jen mobilem. 



























A tady jedno video :)


Mějte se hezky... :)

1 komentář: