pátek 20. prosince 2013

SkoroVánoce, sluníčko, party place, kino a večeře!


Dneska to bude asi trošku zmatenější. Neudálo se nic tak velkýho jako minulej tejden, ale jinak to bylo celkem produktivní. :)

V úterý nešel Richard do práce, tak mě s Olive vzal na nový dětský hřiště, u kterýho je perfektní... já nevim jak to pojmenovat, ale zkrátka místo, kde chci v létě slavit svoje narozeniny. Spousta místa na sezení, velký ohniště, o pár schodů níž rybník s molem, a kdyby bylo hnusně, obrovskej krytej altán s krbem, plnej stolů a laviček. A dokonce se tam dá kempovat, takže nějaký disco kluby se můžou jít bodnout!

Jo a má to krásnej výhled




No neni to na party jak stvořený? 




Takže to by byl plán na srpen. ;)

Jelikož Vánoce jsou za 4 dny (a opravdu se tomu špatně věří, když venku svítí sluníčko a včera jsem šla pro Nicka v kraťasech!!!), udělala jsem tour po sousedství, abych se podívala na Vánoční výzdobu amerických "RitchBitch", jak jim řiká Kate. Musim říct, že jsem docela zklamaná. Moc na to nehrajou teda. Ale potkala jsem spoustu novejch krásnejch domů, takže se na ně teď budete muset podívat! Chacháááá!

A když už někde ta výzdoba je, tak by možná bylo lepší, kdyby nebyla! :D


Z nějakýho důvodu ,mě tenhle hrozně uchvátil.



A tenhle...



A tenhle..

A tohle jsou naši sousedi ,jakože faktsousedi. Hned vedle.



A taky samozřejmě náš stromeček že. Na něm je dobrý, že ho děti neustále přezdobujou, takže každej den vypadá jinak! :D


Taky máme novej design gatu do sousedství, na jehož tvorbě jsem se z velké části podílela! Juch!!


A musim říct, že to počasí je tu fakt bláznivý. Jakože "zima" neni prostě. Zatim je tady pořád takovej mírnej podzim. Ale občas se to sekne a to se pak dá po ránu vidět i toto.



Nějak tu kvete led ze země.

V úterý jsme s Hanou a Alenou, která přijela minulý týden šly do dollarovýho kina. Já si celou dobu myslela, že je hrozně daleko a nakonec jsme tam byly za půl hoďky. Což je tady jak nic. Konečně jsem viděla Escape Plan, na kterej jsem se klepala snad ještě v Čechách (a nezklamalo to!) a navíc mě to stálo dollar. To je rozdíl jestli 1 jeden nebo 11. :) Navíc je to moc hezký "oldschoolový" americký kino.

Který se blbě fotí mobilem...

A zatim poslední zážitek tohohle týdne je včerejší večeře s Niky, Marcelou a Péťou. Nikča dostala od svýho HD Gift Card do takový hrozně pěkný, fancy restaurace. A protože je skvělá (;D) vzala nás s sebou. Vybraly jsme si úžasný jídlo, všechny sushi a skvěle jsme si to užily. Domu mě přivezla v 11 (děkuju) a já si šla lehnout. Před třetí jsem se ale vzbudila a nebylo to dobrý. Cejtila jsem se jak ráno pro strašně propařený noci a deseti panácích tequilly. A jelikož holky jsou všechny v pohodě, tak mi ta syrová ryba asi prostě nesedla no. :D Fuj! Takže jsem teď superunavená! 




Užívejte si "pravou" Vánoční atmosféru (trošičku mi chybí) a krásný Vánoce všem! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat