čtvrtek 23. ledna 2014

Co je novýho...


Nevim kde začít, jak jsem se dlouho ozvala, tak už si určitě ani půlku nepamatuju!
Podstatný věci: Mam konečně koupenou letenku do (a z) Miami a zabookovanej
Hostel na Miami Beach na noc před cruise a po cruise, protože si chcem Miami
užít! Už nebudu používat slovo Miami, slibuju!

Škola. Super! Je nás nakonec pět, učitel je boží a i přes skvělý výsledky testů se něco
naučim - ideální kombinace.

V sobotu jsem poprvý pila z "red cup" na house party, ale o těch se celkově zmiňovat moc
nebudu, protože mi vyčítáte že pořád jenom chlastáme o víkendech! :D

Proč nepíšu častěji...pardon, ale prostě nemam kdy. To kecam, ale když už mam kdy,
tak se vždycky najde něco lepšího co dělat. Tak to pochopte, tohle je fakt jeden velkej
dream a já si ho chci užít na plno! :)

Pokud to vyjde, tak na den před odjezdem na dovolenou budu dělat první
opravdickej dort pro Amíky, takže se hrozně těšim a doufam že se mi
povede a že budou spokojený!

V sobotu máme další cluster meeting a tentokrát jdeme bruslit, tak pak napíšu a konečně
přidam zase nějaký fotky.

Mějte se krásně! :)

1 komentář:

  1. Tedaaa, ty na nás takhle prdíš a pak takovej kratinkej článek, tsss :-D
    Sranda, samozřejmě, jsme rádi, že si to užívááš :) Uživej dál :)
    MIAMI :D

    OdpovědětVymazat