čtvrtek 9. ledna 2014

Rozřazovací test, Španělština a první lekce čeká


Tak jsem si včera byla napsat úvodní test do školy, podle kterého se přiděluje level,
který budete studovat. Myslím že jsem to nezmínila, takže jsem si vybrala školu
s názvem English for Internationals. Tyhle kurzy brala spousta APs a byly vcelku spokojený.
Navíc se to vejde (skoro) do částky, kterou nám na studium přispívá HF a to je 500 USD.

Na 7:45 mě Richard vyhodil u školy. Hned za dveřma jsem potkala šéfa, dostala
dotazník a šla se posadit do místnosti, kde bylo dalších 5 lidí. Byla jsem docela
nervózní a když jsem zjistila, že 3 ze spolučekajících jsou jen morální podpora, stres
stoupnul. I když se vlastně bylo čeho bát. Nešlo o uspěješ/neuspěješ, ale stejně...

V 8 si pro nás přišli a šlo se na věc. Test měl 100 otázek, rozdělených do 4 částí.
Poslech, gramatika, slovíčka a čtení. Po prvních dvou otázkách ze mě všechna
nervozita opadla. Bylo to fakt jednoduchý! :D Ale jakože opravdu. Na test jsme
dostali 70 minut a posledních 30 jsem koukala jak se ty dvě slečny vedle mě potěj.
Jedna byla z Portugalska, druhá z Chile a obě sotva mluvily. Vybrali testy a my se šly
posadit zpět do Break Room s tím, že to hned opraví a individuálně nám pak řekne
výsledky. Věděla jsem, že jsem zazdila jednu otázku v tom poslechu, protože sem se
soustředila na něco jinýho a vůbec neposlouchala co řiká a bylo mi jasný, že
gramatika bude trošku průšvih a u třech příkladů ze slovíček jsem si nebyla jistá.
Ale pocit jsem měla pořád dobrej.

Na vyhodnocení jsem šla první. Tak mě hned mezi dveřma pochválil,
ale já tak nadšená nebyla. Získala jsem 91 bodů ze sta. Čekala sem 95 aspoň! :D No nevadí,
level 7, teda ten nejvyšší, byl od 90 nahoru. Řikam si dobrý. Ale jelikož mě ta gramatika
dostala (z nějakýho důvodu mi párkrát neseděla ani jedna z možností :D), a já si
jí vybrala jako studijní obor, protože je to to, co potřebuju, chyběl mi na level 7 jeden
bod. Takže jsem se dostala do L6. :) A neukecala jsem to. :D Ale já si musim tyhle
kurzy ve škole vzít dva, a ten poslech i čtení jsou docela bezpředmětný, takže
aspoň mam kam postoupit v tom příštim. :)

Naštvalo mě ale, že si musim koupit učebnici za 60 dolarů! To je 1/3 letenky do Miami
a vážně se mi takovýhle výdaje mimo teď moc nehoděj! Ale tak co se dá dělat.
Začínám zítra a hodiny mám každý úterý a čtvrtek od 7:45 do 10pm. :) Snad se bude dařit.

Rozhodla jsem se taky, že se začnu učit španělsky. Myslim, že se to tu dost hodí
a mam na to spoustu času že. Dnešní první lekce mě bavila, tak uvidíme
jak dlouho mi to vydrží.

Co se týče počasí, z včerejších 15F bylo dneska 48F a sluníčko... hrozně blázní!

Žádné komentáře:

Okomentovat