úterý 7. ledna 2014

New Years Eve, sníh a škola


Já vim, že jsem slíbila článek o oslavě Novýho roku v USA, ale... to prostě neni
publikovatelný! :D Já se omlouvam, ale to na internet dávat nemůžu!
Každopádně to ale byl nejlepší Silvestr v mym životě a pokud bych měla změnit
jednu věc, tak bych si toho možná ráda trošku víc pamatovala. Skvěle jsme
si to užili, všichni přežili a nemůžu se dočkat co nás čeká za rok. :)

S Alenkou

S Míšou

A s Vanessou

Ráno po :D

Dneska sněžilo...<3 v ČR by to bylo jako nic, ale tady je to tak Big Deal že jsou kvůli
tomu zítra zavřený školy a děti mají Snow Day, i když tu už po sněhu není ani památky.



A konečně jsem se dokopala k tomu vybrat si školu. Půjdu klasicky na angličtinu,
i když se vždycky fakt cejtim když mi jí někdo chválí. Včera jsem byla na rande
v strašně božim Americkým Diner a servírka mi řekla že nemam přízvuk.. :D to
kecala ale bylo to milý! :D Zkusim někde najít fotku, protože to místo bylo fakt jak z filmu!
Nicméně mluvení by mi šlo, ale přeci jen ta gramatika.. takže zítra v 8 večer jdu
na úvodní test, podle kterýho mi pak přiřadí level. 


V sobotu ráno si pravděpodobně půjdu udělat psanej test na Georgia řidičák.
Tak mi držte palce. Tam je prej bod zlomu slovní zásoba, tak se ty termíny
budu muset naučit.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat