čtvrtek 6. března 2014

Amicalola Falls


Na začátku by asi bylo fér říct, že mi trvalo 5 dní, než jsem si zapamatovala ten název a taky to, že pokud Vás nezajímá 25 fotek na kterých je voda stromy a kamení, tak Vás tenhle článek asi úplně nedostane.. :)

V sobotu se udělalo docela hezky, tak jsme se místo flákání doma vypravili do přírody. Viděla jsem zase nový místo a i přes mega skupinu turistů, která nám byla celou dobu v patách, se mi podařilo udělat i několik hezkých fotek. Nebudu tvrdit, že jsem ten krpál vyšlápla, to nebylo po páteční párty moc v lidských silách, ale jednou bych to chtěla zkusit.



Už je tam nějakej pátek...













Uuuu <3










No... a to je asi tak všechno co jsem Vám chtěla ukázat. Příští týden konečně koupím známky a pošlu pohledy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat