úterý 25. března 2014

Skyzone, Barbie party a Community Service


Minulý čtvrtek jsme se rozhodli zkusit zase něco novýho. Trampolínový ráj.
Naposledy, když jsem na trampolínu vlezla, potácela jsem se další měsíc se sádrou
na noze a tak jsem měla trošku strach, ale nakonec všechno dopadlo dobře
a užili jsme si to. Fotky nejsou moje, ale chtěla jsem ať vidíte, jak to tam vypadá.







A musíte na to mít spešl epesní ponožky

V sobotu slavila Niki host holčička narozeniny a já jak už jsem říkala, měla na starosti
dort. A tentokrát jsem se Vám kromě konečného stavu rozhodla ukázat i to, jak
vypadal v průběhu, protože Niki kritizovala dokud na sobě Barbie neměla šaty.





Vlastně se jí ani nedivim... :D



Zkouška





Tadááá...

Párty samotná byl fakt nářez. Měly jsme s Niki na povel 9 holčiček ve věku 6-8 let.
Naštěstí jen na dvě hoďky. Udělaly jsme jim nehty, dohlídly ať se nepozabíjej, pak
dostaly pizzu k večeři, nakrájela jsem dort a šly koukat na film, což pro nás znamenalo,
že máme padla. A jely jsme se odměnit pár koktejlama.

V neděli ráno nás čekal další cluster meeting. Tentokrát se nás koo snažila zabít a nahnala
nás už v 8 ráno. Dobrovolničili jsme ve škole v sousedním městě. Malovalo se a uklízelo.
S Jitkou Aniou a Amy jsme tvořily Oil Team. Nakonec z toho byly ani ne dvě hoďky
práce a bylo to fajn! :)



Working hard... :D

Na další článek se můžete těšit ve středu, o čem asi bude hm?

Žádné komentáře:

Okomentovat